در اقدامی مشترک از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر و امور مساجد شهرستان ، نشست مدیریت شهری با ائمه جماعات مساجد شهر هشتگرد برگزار شد . 🔺در این نشست که با حضور امام جمعه ساوجبلاغ ، مهندس رئیسی شهردار هشتگرد ، مهندس کاشف ،مهندس افشاری و مهندس فلاحتکار از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار […]

در اقدامی مشترک از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر و امور مساجد شهرستان ، نشست مدیریت شهری با ائمه جماعات مساجد شهر هشتگرد برگزار شد .

🔺در این نشست که با حضور امام جمعه ساوجبلاغ ، مهندس رئیسی شهردار هشتگرد ، مهندس کاشف ،مهندس افشاری و مهندس فلاحتکار از اعضای شورای اسلامی شهر برگزار گردید ضمن بررسی مشکلات مساجد از امامان جماعت مساجد شهر تجلیل گردید .

🔺در ابتدای این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مختاری امام جمعه معزز شهرستان از همراهی مدیریت شهری در بزرگداشت مناسبات ملی و مذهبی و همکاری با ستاد نماز جمعه تقدیر و تشکر نمود و ضمن ارایه گزارشی از سوی حجت الاسلام فلاحتکار رئیس امور مساجد شهرستان در خصوص تعامل مدیریت شهری با مساجد شهر، سایر حاضرین به بیان نظرات و دیدگاههای خود پرداختند .

🔺موضوعاتی از قبیل مشکلات محلات ، خدمات رسانی به شهروندان ، برگزاری نشست های مردمی شهردار و رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر در مساجد ، ارائه مشکلات محلات به مسئولان ذیربط ، برگزاری مراسمات عزاداری و مذهبی ، فعالیت گسترده پایگاه های بسیج و کانون های فرهنگی مساجد از جمله مواردی است که مدیریت شهری به صورت تنگاتنگ با آنها ارتباط داشته و تلاش می نماید تا اقدامات خود را با محوریت مساجد و امامان جماعت انجام می دهد .

🔺با توجه به رویکرد عدالت محوری مدیریت شهری در دوره ششم شورای اسلامی شهر و توجه به همه محلات و به ویژه محلات کمتر توسعه یافته ارتباط با امامان جماعت و هیئت امنای مساجد از جمله موارد حائز اهمیت در مدیریت شهری می باشد و خوشبختانه طی دو ساله اخیر شاهد حضور مستمر و مکرر مسئولین در مساجد این شهر بوده ایم .