شهردار هشتگرد به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در منزل قهرمان متین سالمی ، با کشتی گیر هشتگردی منتخب در تیم ملی ديدار كرد. در اين ديدار شهردار هشتگرد ضمن تبريك اين پيروزی بسيار ارزشمند، روحيه اين ورزشكار را روحيه‌ای بسيجی و دارای غيرت و تعصب ملی دانست و گفت: موفقیت […]

شهردار هشتگرد به همراه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در منزل قهرمان متین سالمی ، با کشتی گیر هشتگردی منتخب در تیم ملی ديدار كرد.

در اين ديدار شهردار هشتگرد ضمن تبريك اين پيروزی بسيار ارزشمند، روحيه اين ورزشكار را روحيه‌ای بسيجی و دارای غيرت و تعصب ملی دانست و گفت: موفقیت این جوان آینده دار کشتی برای مسوولان و مردم هشتگرد بسيار مهم و ارزشمند است و بايد بهای بيشتری به جوانان در زمينه توسعه و گسترش ورزش داده شود.

یعقوبی ورزش قهرمانی را موجب عزت و افتخار دانست و اظهار داشت: كسب موفقیت های پی در پی توسط ورزشكاران شهر در عرصه ملی جای قدردانی دارد و باید جایگاه قهرمانان ، ‌بیشتر تقویت شود.

وی تصريح كرد: امروز چشم مردم ايران اسلامی و بالاخص دوستداران ورزش به جوانان و ورزشكاران دوخته شده است تا عزت و عظمت ايران را دوچندان نمايند و انشالله افتخار آفرینی ورزشکاران این شهر نیز در عرصه های بین المللی افزون گردد .

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر در ادامه حمايت از ورزشكاران و خدمت به جامعه ورزشی را از برنامه های تدوين شده مدیریت شهری عنوان کرده و افزود: ورزش در همه مقاطع بالاخص ورزش همگانی جهت حل مشکل اوقات فراغت جوانان و دیگر اقشار و ارتقاء‌ سلامت روحی و روانی و جسمی جامعه امری اساسی و مورد اهمیت خواهد بود .

وی خاطر نشان كرد: اخلاق و رفتار اسلامی بايد سرلوحه كار ورزشكاران و قهرمانان باشد تا علاوه بر كسب مدالهای جهانی، روحيه و اخلاق اسلامی آنها الگوی ديگران باشد.

در اين ديدار مهندس فلاحتکار ، مهندس مویدی و حاج رضا واحدی از اعضای شورای اسلامی شهر حضور داشته و در ادامه با آرزوی موفقیت ، با اهداء لوحی از این ورزشکار ارزشمند هشتگرد تجلیل شد .

اعلام حمایت مدیریت شهری از قهرمان متین سالمی ورزشکار نوجوان هشتگردی برای حضور در عرصه های ملی و بین المللی پایان بخش این دیدار بوده است .