✅شورای اسلامی شهر هشتگرد به جدیت پیگیر رفع مشکلات اراضی قولنامه ای است. با دعوت رئیس شورای اسلامی هشتگرد ، جلسه ای با حضور رئیس و اعضای شورا با رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساوجبلاغ در سالن جلسات این شورا برگزار گردید . در این جلسه اعضای پارلمان شهری به اتفاق رفع مشکل […]

✅شورای اسلامی شهر هشتگرد به جدیت پیگیر رفع مشکلات اراضی قولنامه ای است.

با دعوت رئیس شورای اسلامی هشتگرد ، جلسه ای با حضور رئیس و اعضای شورا با رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان ساوجبلاغ در سالن جلسات این شورا برگزار گردید .

در این جلسه اعضای پارلمان شهری به اتفاق رفع مشکل صدور مجوز برای اراضی قولنامه را از حقوق بحق شهروندان دانسته و راهکارهای مختلف برای تسهیل در صدور سند رسمی برای بخشی از اراضی قولنامه ای و پیگیری و برگزاری جلسه با مالکان اصلی اسناد بخش دیگری از اراضی شهری در دستور کار قرار گرفت .

پیگیری رفع اختلافات اراضی واگذار شده از سوی هیئت مستثنیات فشند و نیز اراضی واگذار شده از طرف شرکت عمران شهر جدید بخشی از موضوعاتی بوده که قرار شد با حضور کارشناسان شهرداری و اداره ثبت اسناد و سایر دستگاه‌های ذیربط بررسی و مرتفع گردد .

حل مشکلات پیش آمده برای اراضی قولنامه‌ای از جمله دغدغه های مدیریت شهری می باشد می باشد و در جلسه مشترک با استاندار محترم البرز نیز این موضوع به صورت جدی از سوی سرپرست شهرداری و رئیس شورای اسلامی شهر مطرح گردید.

@hashtgerdcity