✅شورای ششم با اتحاد و همدلی برای عمران و آبادانی شهر تلاش خواهد نمود . جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با حضور رئیس ، نایب رئیس و تمامی اعضا برگزار و بر ارتقاء خدمات به شهروندان و پیشبرد امور تاکید گردید. مهندس مؤیدی رئیس شورا در ابتدای این جلسه با تقدیر و تشکر از تلاشهای […]

✅شورای ششم با اتحاد و همدلی برای عمران و آبادانی شهر تلاش خواهد نمود .

جلسه رسمی شورای اسلامی شهر با حضور رئیس ، نایب رئیس و تمامی اعضا برگزار و بر ارتقاء خدمات به شهروندان و پیشبرد امور تاکید گردید.

مهندس مؤیدی رئیس شورا در ابتدای این جلسه با تقدیر و تشکر از تلاشهای مهندس افشاری و اعضای هیئت رئیسه سابق شورای شهر ، به اتحاد و همدلی به عنوان لازمه پیشبرد امورات و دستیابی به اهداف متعالی مدیریت شهری تاکید کرد .

وی گفت : طی یک ساله قبل با پیگیری های صورت گرفته از سوی اعضای پارلمان شهری و تلاش کارکنان شهرداری اقدامات خوب و موثری در سطح شهر صورت گرفته و اجرای پروژه های مختلف عمرانی در محلات مختلف ، توانسته است رضایت مندی شهروندان را جلب نماید .

مؤیدی به درآمدزایی و تحقق بودجه سال ۱۴۰۱ و همچنین اجرای پروژه های عمرانی در نظر گرفته شده در بودجه تاکید کرد و خواستار برنامه ریزی در کمیسیون های مختلف برای اجرای برنامه های پیشنهادی شد .

وی گفت : موضوع درآمد زایی و ایجاد درآمدهای پایدار که از ابتدای شروع به کار شورای ششم در دستور کار قرار گرفته همچنان مد نظر می باشد و نیاز است تا از پتانسیل نیروی انسانی و همچنین املاک و مستغلات شهرداری بهره گیری و با فعال نمودن حوزه سرمایه گذاری شهرداری با توان بخش خصوصی ضمن ایجاد ارزش افزوده ، در راستای درآمدهای مستمر و پایدار برنامه ریزی گردد .

رئیس شورا افزود : تحقق بودجه ۲۵۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۱ نیازمند تلاش شبانه روزی و برنامه‌ریزی منسجم دارد که انتظار می‌رود به عنوان یکی از اولویت های اصلی شهرداری مد نظر قرار گیرد .

وی در ادامه به حفظ بیت المال و سرمایه‌های شهرداری اشاره کرد که نیازمند توجه ویژه است و همچنین توجه به تمامی محلات شهر در توزیع خدمات و اجرای کارهای عمرانی ، تعامل با سایر ادارات و پیگیری مشکلات بزرگ شهر منجمله عدم صدور مجوز ساخت بر روی اراضی قولنامه‌ای ، فاضلاب شهری ، ایجاد تصفیه خانه ، پیگیری احداث بیمارستان و درمانگاه ، توسعه شهرک کوثر یک و دو و ایجاد زیرساختهای آن منطقه ، رفع ترافیک خیابان اصلی و اقدامات دیگر در حوزه حمل و نقل را از جمله اهم برنامه‌های مدیریت شهری طی یکساله پیش رو دانست .

در ادامه این جلسه سایر اعضای شورای اسلامی شهر نیز به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و بر اتحاد ، همدلی ، همفکری و پیگیری مجدانه در جهت رفع مشکلات و عمران و آبادانی شهر تاکید گردید .