✅افتخار آفرینی ورزشکار هشتگردی ?متین سالمی کشتی گیر نوجوان هشتگردی با کسب مقام در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران راه یافت . در پی این افتخار آفرینی ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار هشتگرد در پیامی این افتخار آفرینی را به خانواده ، مربیان زحمتکش […]

✅افتخار آفرینی ورزشکار هشتگردی

?متین سالمی کشتی گیر نوجوان هشتگردی با کسب مقام در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان کشور به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران راه یافت .

در پی این افتخار آفرینی ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار هشتگرد در پیامی این افتخار آفرینی را به خانواده ، مربیان زحمتکش وی ، جامعه ورزشی هشتگرد و شهروندان فهیم این شهر تبریک گفتند .

مهندس محمدرضا کاشف نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر به عنوان نماینده مدیریت شهری با خانواده این ورزشکار دیدار و گفتگو کرد .

کاشف افتخار آفرینی جوانان و نوجوانان شهر در عرصه های مختلف ملی را مرهون زحمات خانواده آنها دانست و این افتخار را موجب ترقی و پیشرفت فرهنگی و ورزشی دیگر جوانان عنوان کرد .

وی گفت : فرزندان این مرز و بوم با معاشرت با این قهرمانان به سمت ورزش ترغیب شده و در آینده قهرمانان بیشتری از این آب و خاک خواهیم داشت .

نایب رئیس شورا با اهدا لوحی ، افتخار آفرینی این نوجوان ورزشکار را تبریک گفت و از حمایت های مدیریت شهری از ورزشکاران خبر داد .

در لوح اهدایی از سوی رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر ، ورزش به عنوان مقوله ای فراگیر ذکر شده است که نقش مهم و چشمگیری در فرایندهای توسعه دارد به گونه‌ای که ترویج فرهنگ ورزش شهروندی با رویکرد ایجاد شادی و نشاط برای جامعه و توسعه سلامت همگانی می‌تواند زمینه تربیت و پرورش افرادی سالم ، پویا و اثر بخش را در جامعه فراهم نماید و مشارکت مردم را در فرآیند های مختلف اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی گسترش دهد.

کاشف با اشاره به رویکرد اعضای شورای ششم هشتگرد ، ورزش را به عنوان یکی از شاخص های شهر معرفی کرد که مورد توجه ویژه مدیریت شهری قرار داشته و برای حمایت از پویایی ورزش در زمینه های تبیین کارکردهای ورزش در سلامت مردم ، رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی ، دسترسی آسان به امکانات و افزایش انگیزه و علاقه مردم به ورزش همگانی قول مساعدت داد .

وی گفت : برای کمک به رشد ورزش قهرمانی و توسعه زیرساخت‌ها و امکانات از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم نمود و این روند به دلیل علاقه مردم به ورزش و نقش بی بدیل آن در ایجاد همبستگی اجتماعی ، شادی و نشاط و تقویت سرمایه های اجتماعی تا پایان دوره تداوم خواهد داشت .

بهره گیری بهینه از امکانات ورزشی و توسعه آنها ، برگزاری برنامه های مختلف ورزشی در رشته ها و رده های مختلف ، برگزاری مسابقات و …از جمله رویکردهای مدیریت شهری هشتگرد می باشد که امیدواریم با همراهی و مشارکت سایر دستگاههای ذیربط به نتیجه ای مطلوب که ارتقا ورزش شهروندی است برسد .