مانور آمادگی فرصتی برای شناسایی توانمندی ها و کاستی ها مانور آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری هشتگرد برای ایام تعطیلات نوروز با حضور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد و مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر برگزار شد . در این مانور ماشین آلات سبک و سنگین و ماشین آلات راهسازی شهرداری ، تجهیزات و امکانات […]

مانور آمادگی فرصتی برای شناسایی توانمندی ها و کاستی ها

مانور آمادگی تجهیزات و نیروی انسانی شهرداری هشتگرد برای ایام تعطیلات نوروز با حضور مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد و مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر برگزار شد .

در این مانور ماشین آلات سبک و سنگین و ماشین آلات راهسازی شهرداری ، تجهیزات و امکانات اطفاء حریق و امداد و نجات و تجهیزات مدیریت بحران بررسی و نواقص آن ها مطرح شد .

مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد با تقدیر از زحمات معاونین و کلیه پرسنل شهرداری به ویژه معاونت خدمات شهری و پرسنل تحت الامر آن معاونت از آمادگی شهرداری برای استقبال از بهار و مهمانان نوروزی خبر داد .

یعقوبی گفت : خوشبختانه با تمهیدات در نظر گرفته شده از ماه‌ها پیش ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ در شهرداری هشتگرد فعال شده و تلاش های شبانه روزی و اقدامات گسترده ای در زمینه آماده سازی شهر ، زیباسازی مبلمان شهری ، رنگ آمیزی و غیره صورت پذیرفته است.

وی افزود : یکی از اقدامات مهم صورت گرفته در ماه های اخیر می توان به رنگ آمیزی دیوارهای شهری و امحا تبلیغات زائد اشاره کرد و کلیه پایه تابلو های معابر و مبلمان های شهری در بوستان های شهر نیز تعمیر و رنگ آمیزی شده اند .

شهردار هشتگرد به اقدامات عمرانی در ماه پایانی سال اشاره کرد و توزیع گسترده آسفالت در معابر شهری و در همه محلات شهر را از جمله در بلوار شهید چمران و خیابان گلستان و خیابان همت در شهرک ینگی امام و نیز آسفالت خیابان جویبار و لاین های شمالی و جنوبی بلوار امام(ره) حد فاصل میدان شهدا تا میدان بسیج و جاده سبزعلی آباد را از کارهای انجام شده دانست . شهرداری همگام با مصوبات ستاد استقبال از نوروز برای مدیریت بحران در ایام تعطیلات نسبت به آماده سازی تجهیزات ، نیروی انسانی و برقراری کشیک اقدام نموده و این آمادگی می تواند موجب دلگرمی شهروندان و میهمانان نوروزی باشد .

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی شهر نیز با تقدیر از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری هشتگرد به نوروزی متفاوت از سالیان قبل اشاره کرد .

افشاری گفت : خوشبختانه با فروکش نمودن موج ششم کرونا انتظار می‌رود تا شهروندان و هموطنان عزیز نوروزی متفاوت از سالیان گذشته داشته باشند و همچنان رعایت توصیه های بهداشتی برای جلوگیری از شیوع بیماری الزامی است .

افشاری با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته در خصوص چهارشنبه آخر سال از کلیه شهروندان محترم درخواست نمود تا با در نظر گرفتن توصیه های ایمنی در حفظ جان خود و سایر شهروندان کوشا باشند .

وی گفت : مدیریت بحران شهرداری در چهارشنبه آخر سال به حالت آماده‌باش بوده و در اسرع وقت به حوادث رسیدگی خواهد شد لیکن حفاظت فردی شهروندان در برابر حوادث می تواند شبی آرام و به دور از حادثه را در هشتگرد رقم بزند .

امیر منصور توده روستا معاونت خدمات شهری در این بازدید به تشریح اقدامات و عملکرد حوزه معاونت خدمات شهری پرداخت .

وی گفت : واحدهای زیر مجموعه معاونت خدمات شهری اعم از اداره سیما منظر و فضای سبز ، اداره امور شهری ، واحد های موتوری ، تاسیسات ، جوشکاری ، تعمیرگاه ، آتش نشانی و … از ماه ها قبل برنامه ریزی لازم را برای ایام نوروز انجام داده و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است .

وی گفت : با حمایت های شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر در نوروز با آمادگی کامل در خدمت هموطنان عزیز خواهیم بود و این روند تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت .

پس از بازدید از ماشین آلات ، اقدامات جهادی برای پاکسازی محلات و ادامه برنامه های استقبال از نوروز آغاز گردید ، جمع آوری نخاله و پاکسازی زمینهای خالی ، گلکاری میادین و معابر در محلات مختلف شهری از جمله این برنامه هاست .