مراسم اختتامیه اولین دوره لیگ مینی فوتبال نونهالان و نوجوانان شهرستان ساوجبلاغ با همکاری کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد و هیئت ورزشهای همگانی ساوجبلاغ برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شهرداری هشتگرد ، اختتامیه و جشن قهرمانی این مسابقات با حضور چهره های ورزشی و مسئولین شهری و استانی ، گلسرخی […]

مراسم اختتامیه اولین دوره لیگ مینی فوتبال نونهالان و نوجوانان شهرستان ساوجبلاغ با همکاری کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد و هیئت ورزشهای همگانی ساوجبلاغ برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری هشتگرد ، اختتامیه و جشن قهرمانی این مسابقات با حضور چهره های ورزشی و مسئولین شهری و استانی ، گلسرخی رئیس اداره ورزش و جوانان ساوجبلاغ ، مهندس فلاحتکار نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر هشتگرد ، مهندس کاشف رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر هشتگرد، حاج محمد عابدی دبیرکل هیئت همگانی ساوجبلاغ ، مهندس ملکی مسئول دفتر فنی مهندسی اداره کل ورزش وجوانان استان البرز ، فلاح زاده مسئول بازرسی هیئت همگانی ساوجبلاغ ، حاج بهروز دهقان نژادعضو شورای اسلامی روستای خور و یوسف فلاحتکار مسئول برگزاری مسابقات در سالن بعثت هشتگرد برگزار شد.

در ابتدای مراسم حاج محمد عابدی دبیرکل هیئت ورزشهای همگانی ساوجبلاغ گزارشی از شرایط و نحوه برگزاری مسابقات که با حضور ۹ تیم در رده نوجوانان و ۷ تیم در رده نونهالان اجرا گردید ارائه نمود .

مهندس جواد فلاحتکار رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای شهر و شهرداری هشتگرد این مسابقات را نتیجه پیگیری ها و جلسات متعدد کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی دانست که زمینه ساز روحیه پهلوانی و پرنشاط برای جوانان می باشد و بر اساس تقویم ورزشی تدوین شده در رشته های مختلف ادامه خواهد یافت .

وی از آمادگی مدیریت شهری برای اجرای برنامه های ورزشی و ایجاد نشاط و شادابی اجتماعی خبر داد و امکانات و زیرساختها شهری بویژه اماکن ورزشی شهرداری را متعلق به ورزشکاران عنوان کرد .

مهندس گلسرخی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوجبلاغ از اعضای شورای شهر و شهرداری هشتگرد به پاس حمایت ها و نگاه ویژه ای که به عرصه ورزش و نشاط اجتماعی دارند تقدیر و تشکر نمود .

در پایان مراسم ضمن اهداء جوایز به تیم های قهرمان و نورافشانی، از تمامی تیم های شرکت کننده با لوح سپاس تجلیل شد.