مهندس رئیسی شهردار هشتگرد در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه گل و گیاه : هدف از برگزاری ، عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و نامگذاری سال در راستای حمایت از تولید کنندگان و ایجاد فضایی برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان و مصرف کنندگان خواهد بود . 🔺رئیسی با عرض تبریک انتخاب شورای اسلامی […]

مهندس رئیسی شهردار هشتگرد در مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه گل و گیاه : هدف از برگزاری ، عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و نامگذاری سال در راستای حمایت از تولید کنندگان و ایجاد فضایی برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان و مصرف کنندگان خواهد بود .

🔺رئیسی با عرض تبریک انتخاب شورای اسلامی شهر هشتگرد به عنوان شورای برتر شهرستان ساوجبلاغ گفت : هشتمین نمایشگاه گل و گیاه برای کسانی که به گیاهان علاقه‌مند هستند یک فرصت مناسب محسوب می‌شود تا بتوانند گل و گیاه مورد علاقه خود را به صورت یک جا و با قیمت مناسب خریداری کنند.

🔺وی افزود : هشتمین نمایشگاه گل و گیاهان باغبانی ، صنایع دستی و سوغات محلی با هدف عمل به منویات مقام معظم رهبری مدظله العالی و نامگذاری سال در راستای حمایت از تولید کنندگان و ایجاد فضایی برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان و مصرف کنندگان دایر گردیده است و همچنین در راستای رشد تولید و حمایت از مشاغل خانگی و عرضه مستقیم تولیدات، واگذاری غرفه ها کاملا رایگان بوده است .

شهردار هشتگرد بیان کرد : در حمایت از مشاغل خرد و زنان سرپرست خانوار بخشی از نمایشگاه به صنایع دستی و سوغات محلی تعلق گرفته است.

🔺وی تصریح کرد : جمع غرفه ها ۱۵۰ غرفه می باشد که ۸۲ غرفه آن گل و گیاه شامل انواع گل و گیاهان آپارتمانی، باغچه ای، نهال میوه ، نشاء صیفی جات، تراریوم، بونسای بوده و ۶۸ غرفه انواع صنایع دستی و سوغات محلی شامل گلیم و جاجیم، چرم دست دوز ، چوب، سفال، سرامیک، قلم زنی، بافتنی ها، معرق ، مس و کاشی کاری و … می باشد که در بوستان بانوان به مساحت ۴ هکتار اجرا گردیده است و تولید کنندگانی از شهر هشتگرد و روستاهای شهرستان ساوجبلاغ، کرج ، شهر جدید مهستان ، چهارباغ، نظر آباد، مازندران ، گیلان، قزوین در این نمایشگاه مشارکت دارند .

🔺وی گفت : برای آماده سازی محل و سایر موارد از ماه ها قبل نیروهای شهرداری فعالیت نموده و فضاسازی و زیباسازی محیط نمایشگاه ، نورپردازی اصلاح تیرهای روشنایی و افزایش نور محیط با توجه به برگزاری نمایشگاه که تا ساعت ۲۰ می باشد در دستور کار دبیرخانه نمایشگاه قرار گرفته و تلاش شده است تا با توجه به گستردگی محل برگزاری ، نقاط خاموشی به حداقل برسد .

🔺رئیسی بیان کرد : برای ایجاد جذابیت برای همه اقشار و بویژه کودکان برنامه های کاروان شادی، موسیقی اقوام و سنتی، جنگ شادی کودک و نوجوان و کارگاه آموزشی گل و گیاه نیز در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد .

🔺وی از حمایت های رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، نیروهای امنیتی و نظامی ، اصحاب رسانه ، کارگران زحمتکش حوزه معاونت خدمات شهری و فضای سبز و تلاش کلیه دست اندرکاران برگزاری نمایشگاه بویژه آقای مهندس آلیانی رئیس اداره سیما ، منظر و دبیر برگزاری نمایشگاه تقدیر و تشکر نمود .

✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد

@hashtgerdcity