مسابقات جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری هشتگرد برگزار شد . بنا بر مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد یک دوره مسابقات جام رمضان در رشته‌های تنیس روی میز ، دارت و فوتبال دستی ویژه کارکنان شهرداری برگزار شد . مهندس کاشف نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان با […]

مسابقات جام رمضان ویژه کارکنان شهرداری هشتگرد برگزار شد .

بنا بر مصوبه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد یک دوره مسابقات جام رمضان در رشته‌های تنیس روی میز ، دارت و فوتبال دستی ویژه کارکنان شهرداری برگزار شد .

مهندس کاشف نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون ورزش و جوانان با تاکید بر برگزاری ورزش های ویژه کارمندان از برگزار کنندگان مسابقه و شرکت کنندگان تقدیر و تشکر نمود .

وی گفت : کمیسیون ورزش و جوانان برنامه های متعددی برای اقشار مختلف جامعه تدوین نموده و خوشبختانه با فروکش نمودن کرونا و اوضاع مساعد فعلی، این برنامه ها قابلیت اجرا خواهد داشت .

وی افزود : بهره‌برداری از باشگاههای ورزشی و اماکن ورزشی روباز از جمله بوستان تندرستی و زمین های چند منظوره در محلات مختلف شهر از جمله برنامه های این کمیسیون می باشد که با همکاری و مساعدت سایر اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش کارکنان زحمتکش شهرداری به زودی شاهد برگزاری این برنامه ها خواهیم بود .

کاشف بیان کرد : با توجه به بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۱ امکانات ورزشی در این شهر توسعه خواهد یافت و احداث چند زمین چند منظوره ورزشی در محلات مختلف شهر از جمله این برنامه هاست .