‍ ✅‍مسئولین ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) میهمان جلسه شورای اسلامی شهر هشتگرد با دعوت رئیس شورای اسلامی هشتگرد جلسه مشترک پارلمان شهری با روسا و کارشناسان ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار گردید . مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی هشتگرد در آغاز این جلسه با تقدیر و تشکر از از […]

‍ ✅‍مسئولین ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) میهمان جلسه شورای اسلامی شهر هشتگرد

با دعوت رئیس شورای اسلامی هشتگرد جلسه مشترک پارلمان شهری با روسا و کارشناسان ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار گردید .

مهندس افشاری رئیس شورای اسلامی هشتگرد در آغاز این جلسه با تقدیر و تشکر از از زحمات ادارات ذیربط در خدمت رسانی به شهروندان، از رویکرد تعاملی اعضای ششمین دوره شورای اسلامی هشتگرد سخن گفت .

افشاری بیان کرد : تعامل با ادارات ، دستگاههای خدمات رسان ، سمن‌ها ، بسیجیان و تشکل‌های مردمی از جمله رویکردهای ویژه اعضای پارلمان شهری می باشد و هدف از این تعاملات ارتقاء خدمات به شهروندان ، هم افزایی و جلوگیری از موازی‌کاری خواهد بود .

افشاری به برخی از موضوعات اجتماعی که به نوعی شهرداری و شورای شهر نیز در این موضوع متعهد می باشند پرداخت و کاهش آسیب های اجتماعی ، توجه به تمامی اقشار جامعه ، استفاده از پتانسیل های موجود و برگزاری برنامه‌های مشترک را از جمله نتایج تعامل و همفکری دانست .

در بخشی از جلسه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ساوجبلاغ به بیان ماموریتها و مسئولیتهای آن اداره در خدمات رسانی به مددجویان ، اشتغال زایی و اهداف فرهنگی دیگر پرداخت و رئیس اداره بهزیستی ساوجبلاغ نیز به برخی از برنامه های آن اداره در زمینه خدمت رسانی به معلولین ، نظارت بر کمپ های ترک اعتیاد ، اقدامات پیشگیرانه ، اورژانس اجتماعی و دیگر برنامه های پیش رو اشاره کرد .

در ادامه جلسه سایر اعضای شورای اسلامی شهر نیز به بیان نظرات خود و بخشی از مشکلات موجود و نیز خواسته های شهروندان و مراجعین پرداختند ، برگزاری همایش ها ، نشست ها و نیازسنجی برای هم افزایی اقدامات ، از جمله مصوبات این جلسه مشترک بوده است .

@hashtgerdcity