مشکلات شهر هشتگرد یک به یک مرتفع خواهد شد پیرو مصوبات شورای فنی و ترافیک شهر هشتگرد مبنی بر انجام اقدامات اولیه برای ساماندهی تاکسی ها و کاهش ترافیک بلوار اصلی ، ملک بلااستفاده متعلق به شهرداری واقع در ضلع جنوبی میدان شهدا جهت استقرار ایستگاه های تاکسی نظرآباد ، آبیک و شهر جدید مهستان […]

مشکلات شهر هشتگرد یک به یک مرتفع خواهد شد

پیرو مصوبات شورای فنی و ترافیک شهر هشتگرد مبنی بر انجام اقدامات اولیه برای ساماندهی تاکسی ها و کاهش ترافیک بلوار اصلی ، ملک بلااستفاده متعلق به شهرداری واقع در ضلع جنوبی میدان شهدا جهت استقرار ایستگاه های تاکسی نظرآباد ، آبیک و شهر جدید مهستان توسط ماشین آلات سنگین حوزه خدمات شهری هشتگرد مخلوط ریزی و آماده سازی شد .

علاوه بر آماده سازی این ملک ، بناهای واقع در ضلع شمالی بوستان نیز که در گذشته ایستگاه تاکسی بوده اند پاکسازی و برای توسعه ترمینال آماده گردیده است .

مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد در بازدیدی که به همراه مهندس امینی معاونت خدمات شهری از محوطه پارک فدک داشت بر تسریع در تکمیل طرح و انجام اقدامات لازم برای جابجایی ایستگاه های تاکسی تاکید کرد .

وی گفت : خوشبختانه کمیسیون‌های ذیل شورای اسلامی شهر موضوعات مربوطه را به صورت تخصصی بررسی نموده و مصوبات کمیسیون ها به عنوان راهبرد اجرایی به شهرداری ابلاغ می گردد .

رئیسی از برنامه های دیگر از جمله احداث پارکینگ های طبقاتی برای کاهش و رفع ترافیک خبر داده و از اقدامات گسترده حوزه معاونت خدمات شهری طی ماه‌های اخیر تقدیر و تشکر نمود.

شهردار هشتگرد بیان کرد : خوشبختانه با حمایت های رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر بسیاری از کارهای عقب مانده در حال انجام است و این رویه نوید بخش سالی توأم با خدمات و عمران و آبادانی شهر خواهد بود .

پیش از این مهندس فلاحتکار نایب رئیس شورا و رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک از ساماندهی و جانمایی ایستگاه های تاکسی خبر داده بود که با پیگیری‌های وی این موضوع محقق گردیده و قبل از نوروز سال آینده این طرح به بهره برداری خواهد رسید.

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد