مهندس پیام رئیسی به عنوان سرپرست حراست شهرداری هشتگرد منصوب و معارفه شد . با حضور رازانی مدیر کل حراست استانداری البرز ، مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد و جمعی از معاونین و مسؤلین واحد‌های شهرداری ، مهندس پیام رئیسی به عنوان سرپرست حراست شهرداری هشتگرد منصوب و شروع بکار نمود . مهندس یعقوبی در جلسه […]

مهندس پیام رئیسی به عنوان سرپرست حراست شهرداری هشتگرد منصوب و معارفه شد .

با حضور رازانی مدیر کل حراست استانداری البرز ، مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد و جمعی از معاونین و مسؤلین واحد‌های شهرداری ، مهندس پیام رئیسی به عنوان سرپرست حراست شهرداری هشتگرد منصوب و شروع بکار نمود .

مهندس یعقوبی در جلسه معارفه با عرض خیر مقدم به جناب آقای رازانی مدیر کل حراست استانداری البرز از زحمات آقای حسنعلی وادی زاده در واحد حراست شهرداری تقدیر و برای سرپرست جدید این حوزه آرزوی توفیق نمود .

یعقوبی گفت : حراست و صیانت از بیت المال در شهرداری‌ یکی از وظایف مهم حراست ها است و امیدوارم سرپرست جدید حراست این شهرداری برنامه ریزی لازم را برای این موضوع در نظر داشته باشد .

یعقوبی با اشاره به حجم فعالیتهای شهرداری و حضور بیش از ۴۵۰ پرسنل در واحد های مختلف ، نقش حراست را در راهنمایی و تکریم ارباب رجوع و آگاه سازی کارکنان بی بدیل دانست .

در ادامه جلسه با اهداء لوحی از زحمات آقای وادی زاده تجلیل و حکم انتصاب رئیسی به وی اهدا گردید.

رئیسی از پرسنل با سابقه شهرداری هشتگرد بوده و پیش از این مسؤلیت حراست ، معاونت اداری مالی ، مدیریت فرهنگی اجتماعی و سرپرستی شهرداری هشتگرد و معاونت توسعه مدیریت را برعهده داشته و هم اکنون نیز بعنوان مسؤل حراست شهرداری هشتگرد مشغول به کار شده است .