ملاقات مردمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد در راستای برنامه دیدارهای چهره به چهره مسئولین با مردم ، ملاقات عمومی مهندس بهروز افشاری رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با جمعی از شهروندان در ایام دهه فجر برگزار شد . افشاری با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله […]

ملاقات مردمی رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد

در راستای برنامه دیدارهای چهره به چهره مسئولین با مردم ، ملاقات عمومی مهندس بهروز افشاری رئیس شورا و اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد با جمعی از شهروندان در ایام دهه فجر برگزار شد .

افشاری با اشاره به اینکه طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) مردم ولی نعمت این انقلاب هستند و شورای اسلامی شهر نیز خانه مردم بوده و منتخبین مردم هم که از بدنه مردم می باشند خود را موظف به پیگیری درخواست های شهروندان تا حصول نتیجه می‌دانند.

وی با تقدیر از زحمات کلیه اعضای شورای اسلامی شهر و پیگیری مشکلات مردم از حضور مستمر اعضای شورا در ماه‌های آتی در صحن شورای اسلامی خبر داد و گفت : با توجه به مراجعات مکرر شهروندان ، اعضای شورای شهر به صورت همه روزه پیگیر موضوعات و مشکلات شهر بوده و امیدواریم بتوانیم بخشی از موارد استحصال شده را تا پایان سال رفع نماییم.

افشاری با تبریک دهه مبارک فجر از تلاش های مهندس یعقوبی و پرسنل شهرداری در آذین بندی و فضاسازی محیط شهری و مشارکت در برنامه های شهرستان تقدیر و تشکر نمود و از شروع برنامه های استقبال از بهار خبر داد.

رئیس شورا افزود : شیوع موج ششم کرونا سبب گردیده است تا محدودیت‌هایی در تردد ها و تجمعات به وجود آید لیکن امیدواریم موج ششم به زودی پایان یافته و نوروزی متفاوت با سال‌های قبل را در کنار خانواده و بستگان تجربه نماییم و در همین راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر با تمام توان شهر را برای استقبال از نوروز آماده خواهد نمود .

وی از شهروندان محترم برای حضور در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن که بنابر اعلام ستاد ملی کرونا به صورت خودرویی برگزار می گردد دعوت نمود تا با حضور یکپارچه خود مشت محکمی بر دهان بدخواهان انقلاب و استکبار جهانی بکوبند.