شهر من هشتگرد, [۱۵٫۰۸٫۲۰ ۰۸:۳۰]✅داریوش یگانه برای سومین بار شهردار هشتگرد شد. ?مراسم تودیع ومعارفه شهردار هشتگرد باحضورمعاون امورهماهنگی عمرانی استاندار و مدیرکل شهری استانداری البرز،سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ،امام جمعه ونماینده مردم درمجلس ،پدرشهیدان بغدادی وجمعی از مسئولین شهرستان و مدیران وکارکنان دوایر شهرداری درسالن شهیدباکری برگزارشد. ?امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ابتدا از خدمات بهمنی شهردار […]

شهر من هشتگرد, [۱۵٫۰۸٫۲۰ ۰۸:۳۰]
✅داریوش یگانه برای سومین بار شهردار هشتگرد شد.

?مراسم تودیع ومعارفه شهردار هشتگرد باحضورمعاون امورهماهنگی عمرانی استاندار و مدیرکل شهری استانداری البرز،سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ،امام جمعه ونماینده مردم درمجلس ،پدرشهیدان بغدادی وجمعی از مسئولین شهرستان و مدیران وکارکنان دوایر شهرداری درسالن شهیدباکری برگزارشد.

?امام جمعه شهرستان ساوجبلاغ ابتدا از خدمات بهمنی شهردار سابق در طول تصدی مسئولیت شهرداری تشکر کرد و گفت : بهمنی شهردار خوبی بود و همراهی مناسبی در امور فرهنگی داشت.
?وی با بیان اینکه مهندس داریوش یگانه از شهرداران مجرب شهرستان و استان است، از وی خواست برنامه ۱۰ ساله مدونی را برای شهر هشتگرد ترسیم کند.

?وی از نمایندگان استان البرز خواست پیگیری کنند تا مالیات بر ارزش افزوده در تهران بسته نشود و این بخش با وجود پتانسیل های فراوان برای شهرستان لحاظ گردد تا قرار دادها در شهرستان منعقد بشود و منفعت آن نصیب شهرستان گردد.

?حجت الاسلام مختاری از همه مدیران خواست تا با شهردارجدید شهرهمکاری کنند تا توقعات وخواسته مردم به خوبی توسط شهردار اجرا شود .

?دکتر علی حدادی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی هم دراین جلسه مطالبه گری را از محوری ترین اصول خود در مسئولیت نمایندگی مردم درمجلس بیان کرد وگفت:من ارتباطات خود را با وزرا و مسئولین برای حل مشکلات و مطالبه گری در هریک از قوا با برنامه خود قرار داده وآن را باقوت پیگری می کنم.

?وی یکی از حلقه های مفقوده کشور را آمایش سرزمین مطرح کرد و افزود: قرار شد سند چشم انداز آمایش سرزمینی که در همه موارد ازعملکرد سلیقه ای مسئولین مانع خواهد شد،در اولویت قرار بگیرد و این می تواند در تصمیم گیریها بسیار مهم باشد .

?وی از عدالت اجتماعی هم صحبت کرد ، واز تخصیص بودجه در بخش های مختلف نام برد و گفت : محور عدالت می تواند در این بخش فعال شود و در بحث منابع در آمدی فروش از سد طالقان باید در منطقه هزینه شود و این عدالت نیست در آمد ارزش افزوده به تهران برسد .

?علی حدادی افزود :جهش تولید نقشه راهی است که با بیان و صحبت عملی نمی شود و باید حرکت کرد ، و جهش تولید را باید مردم در سفره هایشان ببینند .

?وی افزود :صنایع تبدیلی در سه شهرستان باید فعال بشوند و آنچه حق مردم است به آنها تعلق گیرد .

?حدادی گفت: در نشستی با معاون وزیر پیگیر مطالبات به حق مردم در حوزه های مختلف هستم .

?نماینده مردم ساوجبلاغ از شورای اسلامی دعوت به انسجام و وحدت کرد تا این همدلی در باقی مانده عمر شوراهای اسلامی منشا خیر و برکات برای ساکنان باشد .

?وی از اصلاح قانون شوراهای اسلامی خبر داد و گفت : تا قبل از انتخابات شوراها این طرح به صحن مجلس ارسال می شود تا خلآءهای قانونی ترمیم و شاهد خدمات بهتر شوراهای اسلامی درشهرها وروستاها باشیم .

?درویش پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز طی سخنانی گفت: شهرداری باید درتمامی بخشها هزینه کند ، تمام امورشهراز بدو تولد تا فوت با شهرداری است که باید همواره در کنار مردم باشد .

?وی گفت : دغدغه شهرداری مدام برای مدیریت شهرداری است تا در زمینه های مختلف با ایجاد نظام هزینه به مردم خدمت رسانی نماید واین درحالی است که کار کردن در شهرداریها بسیار سخت است.

?وی افزود: اقتدار برای تمام دولت ها مهم است دولت ها اقتدار خود را در سلاح می دانند ولی در نظام ما قدرت به مردم است ، مشارکت وقتی است که مقبولیت باشد این مقبولیت وقتی اتفاق می افتد که خدمات به درستی صورت بگیرد.
معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار البرز گفت:جمعیت روستایی بسیار کاهش یافته و این چالش در حال حاضر در شهر ها بیشتر است و باید در اینده خدمات در شهرها را از حیث قانون گذاری قوی کرده و سرویس بیشتری بدهیم چون مردم تقسیم بندی را نمی دانند و همه چیز را به نظام وصل می کنند .

?وی افزود:نارضایتی در عدلیه ، بدلیه و نظمیه ریشه تاریخی دارد باید کارمان را درست انجام بدهیم که این منشا رضایت مندی را در بر خواهد داشت .

?درویش پور درپایان افزود : هر آمدنی رفتنی است و آنچه مهم این فرصتی است که در اختیار شما گذاشته شده و باید به درستی از آن بهره مند شوید.

?وی داریوش یگانه را باسابقه ترین شهردار استان البرز معرفی کرد که دارای تجربیات ارزشمندی در شهرهای مختلف استان بوده است .

?علی جوادی رییس شورای اسلامی شهر هشتگرد از خدمات امیر بهمنی تشکر کرد و گفت : بهمنی منشا خیر و بر کات خوبی برای شهر بود و ما توقع داریم داریوش یگانه هم در مابقی عمر شورا ما را پیش مردم با تجربیات خود رو سفید کند .

?امیر بهمنی در مراسم تودیع خودش به بیان اقدامات و برنامه خود در مدت تصدی شهرداری پرداخت وگفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری درزمان بنده ساماندهی دست فروشان بود و ایجاد اشتغال برای ۴۰۰ نفر ، جذب سر مایه گذار در حوزه های مختلف و ساخت

ادامه ???

?امیر بهمنی از اقدامات دیگر خود رفع مشکلات مالکان کوثر بیان کرد و گفت: کار بسیار سختی بود و توانستیم خدمت بزرگی بعد از دو دهه که معطل مانده بود انجام بدهیم .

?سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ در مراسم تودیع و معارفه شهردار هشتگرد از داریوش یگانه به عنوان یکی از شهرداران خوب استان بیان کرد و گفت : قطعا” شاهد تحولات خوبی در حوزه عمرانی خواهیم بود .

?مهندس ورزشی از معاون استاندار، نماینده مردم مجلس تشکر کرد و گفت : دغدغه ارزش افزوده که در نشست امروز مطرح شد می تواندعامل مهمی در توسعه شهرها باشد و انشاالله با پیگیری بتوانیم شاهد بازگشت این مبالغ به حساب شهرداریها باشیم .

?ورزشی در ادامه به سال پایانی خدمات شوراهای این دوره اشاره کرد و گفت : می دانم فشار مضاعفی بر کار این عزیزان است ولی توقع و انتظار دارم در فرصت باقی مانده نهایت تلاش خود را برای ارائه خدمت به مردم درالویت کارخود داشته باشند .

?درپایان هم داریوش یگانه از حسن اعتماد مجدد شورای اسلامی تشکر کرد وگفت:تمام زحماتی که قانون تعریف کرده به رضایت شهروندان برمی گردد و من افتخار می کنم باز به عنوان خادم خوب این مردم منصوب شدم .

?وی افزود: هشتگرد از جمله شهر های تمیز و قانونمند است که نشان از زحمات شهرداری های گذشته و امروزدارد.

?مهندس یگانه از کارکنان شهرداری به عنوان نیروهای تخصصی بیان کرد که منجر به خدمات مطلوب تر به شهروندان خواهد شد .

?شهردار سابق شهرهای هشتگرد ، طالقان ، چهارباغ ، کوهسار و نظر آباد با بیان کارهای عمرانی انجام شده در زمان تصدی های خود ، از اجرای بیشتر از ۲۰۰ پروژه عمرانی در دوره قبلی تصدی شهرداری هشتگرد سخن گفت و افزود : همکاری و تعامل اعضای محترم شورا و مشارکت شهروندان سبب گردید تا بتوانیم در دوره قبل پروژه های بزرگی از قبیل مجتمع فرهنگی ، هنری ۹ دی و بوستان بانوان را با کمترین هزینه ها در هشتگرد تکمیل و به بهره برداری برسانیم و امیدوارم با شناختی که از شهر دارم و نیز حمایت اعضای محترم شورا و تلاش پرسنل شهرداری در یکساله باقیمانده نیز اقدامات موثری را به نتیجه برسانیم .

?وی افزود از سال ۸۳ مسئولیت شهرداری را پذیرفتم و این سومین بار است مسئولیت شهرداری هشتگرد را می گیرم و در این مدت توانستم خدمات خوبی را حوزه عمرانی با هزینه های بسیار پایین انجام دهیم .
وی گفت: همه کمک کنید تا در ادامه آنچه نیاز است برای عمران این شهرانجام دهیم.

?️@hashtgerdcity