مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد : مطالبات مردمی با پیگیری ویژه در دستور کار معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری قرار خواهد گرفت. یعقوبی شهردار در جلسه ملاقات مردمی این هفته با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به موقع به درخواست ها ، به ایجاد ساز و کار مناسب برای پیگیری ویژه موضوع اشاره […]

مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد : مطالبات مردمی با پیگیری ویژه در دستور کار معاونین و مسئولین واحدهای شهرداری قرار خواهد گرفت.

یعقوبی شهردار در جلسه ملاقات مردمی این هفته با تاکید بر اهمیت تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به موقع به درخواست ها ، به ایجاد ساز و کار مناسب برای پیگیری ویژه موضوع اشاره کرد .

وی گفت : برای جلب رضایت مراجعین و دقت کار ، موارد مطرح شده توسط شهروندان در فرم های مشخصی درج شده و به صورت ویژه پیگیری و نتیجه اعلام می گردد .

وی افزود : پاسخگویی صریح و شفاف از جمله موضوعاتی است که در ملاقات های مردمی رعایت شده و خوشبختانه شهروندان فهیم این شهر نیز در مواردی که شهرداری بنا بر وظایف قانونی و ذاتی خود توان انجام آن را ندارد از پاسخ صریح مسئولین قانع می گردند .

شهردار هشتگرد بیان کرد : بخشی از درخواست ها که مربوط به مشکلاتی از قبیل جمع آوری زباله ، لایروبی انهار ، بهداشت شهری ، ایجاد زیرساخت های و به طور کلی ارتقا خدمات شهرداری می باشد در برنامه بازدید قرار گرفته و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و کارشناسان شهرداری بازدید ، بررسی و راهکار آن پیشنهاد و اجرا می گردد .

وی گفت : یکی از موارد مکرر در ملاقات های مردمی درخواست صدور مجوز احداث بنا در اراضی قولنامه ای می باشد که این موضوع یکی از مسائل کلی و مبتلابه در اغلب شهرها می باشد و این شهرداری پیشنهادات خود را برای رفع مشکل و به صورت ویژه تسهیل در صدور سند رسمی برای اراضی قولنامه ای به صورت مکتوب در سفر ریاست محترم جمهوری به استان البرز مطرح و پیگیری خواهد نمود .

یعقوبی با اشاره به ابزارهای ارتباطی در نظر گرفته شده برای ارتباط شهروندان با مدیریت شهری از تقویت این راه ها و ایجاد ساز و کار مناسب برای پاسخگویی شبانه روزی خبر داد.

ملاقات چهره به چهره و دیدارهای مردمی از جمله موارد مورد تاکید دولت سیزدهم بوده و مدیریت شهری هشتگرد نیز در پیشبرد اهداف دولت محترم تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت .

ارائه گزارش ملاقات های مردمی جهت ارزیابی ، پیگیری و رفع مشکلات از طریق مبادی ذیربط و سازمانهای بالادستی نیز که به صورت مستمر انجام می گیرد در روند رفع مشکلات موثر می باشد .