در نشست دکتر کفاشیان رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مهر اعزام با مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد مطرح شد : استفاده از ظرفیت مدیریت شهری برای استعداد یابی ورزشی، توسعه امکانات برای ورزشکاران و کاهش آسیب های اجتماعی 🔺مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در این نشست با اشاره به زیرساخت های ورزشی و فرهنگی مدیریت شهری […]

در نشست دکتر کفاشیان رئیس هیئت مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی مهر اعزام با مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد مطرح شد : استفاده از ظرفیت مدیریت شهری برای استعداد یابی ورزشی، توسعه امکانات برای ورزشکاران و کاهش آسیب های اجتماعی

🔺مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد در این نشست با اشاره به زیرساخت های ورزشی و فرهنگی مدیریت شهری از آمادگی شهرداری هشتگرد برای توسعه و بهره‌برداری بهینه از این زیرساخت‌ها سخن گفت .

🔺وی افزود : زمینه برای سرمایه گذاری در هشتگرد فراهم بوده و شهرداری امکانات و موقعیت های ویژه برای جلب سرمایه‌گذاران در نظر گرفته است.

🔺باشگاه مهرعظام در راستای مسئولیت های اجتماعی گروه عظام راه اندازی و هدف آن استعدادیابی رشد و توسعه ورزش و فوتبال ملی است ، گروه قطعات خودرو عظام از اردیبهشت سال ۱۴۰۰ اقدام به راه اندازی آکادمی‌هایی در رشته فوتبال کرد تا شرایط برای کودکان و نوجوانان مستعد که از موقعیت و شرایط مالی مناسبی برخوردار نیستند، فراهم شود. به مرور زمان در برخی از آکادمی ها به غیر از فوتبال و فوتسال رشته های شنا، دومیدانی و ژیمناستیک هم اضافه شد.

🔺امیدواریم رویکرد تعاملی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد و اهداف کلان گروه عظام پس از بررسی پتانسیل های موجود و سهم آورده طرفین به نتیجه مطلوب رسیده و زمینه برای رشد و تعالی ورزش این شهر فراهم گردد.

۲۶ آبان ماه ۱۴۰۱