نشست رانندگان تاکسی با رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد در راستای رفع مشکلات و توجه به تمامی اقشار جامعه ، طی نشست جمعی از رانندگان تاکسی تحت نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی با رئیس شورای اسلامی شهر ، مشکلات و موانع موجود و راهکارهای حل آنها بحث و بررسی شد . مهندس افشاری […]

نشست رانندگان تاکسی با رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد

در راستای رفع مشکلات و توجه به تمامی اقشار جامعه ، طی نشست جمعی از رانندگان تاکسی تحت نظارت سازمان مدیریت حمل و نقل عمومی با رئیس شورای اسلامی شهر ، مشکلات و موانع موجود و راهکارهای حل آنها بحث و بررسی شد .

مهندس افشاری رئیس شورای هشتگرد در این نشست با تقدیر از زحمات شبانه روزی رانندگان بخش عمومی در زمینه جابجایی مسافرین ، به شرایط سخت کار در زمان شیوع کرونا اشاره کرد .

افشاری گفت : در شرایطی که حتی برای انتقال بیماران کرونائی ، از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده می نمائیم و این قشر زحمتکش در تماس مستقیم با بیماران قرار دارند نیاز است تا مشکلات معیشتی این قشر عزیز نیز مد نظر قرار گیرد .

وی افزود : در سالهای اخیر علیرغم دستورالعملهای صادره از سوی ستاد مدیریت کرونا و کاهش تعداد مسافرین ، کرایه های تاکسی به تناسب آن افزایشی نداشته و به نوعی با در نظر گرفتن افزایش روزانه قیمت فرآورده های نفتی و لوازم یدکی و مصرفی خودرو ، رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی در راستای خدمت رسانی به شهروندان ایثار می نمایند .

افشاری اعلام کرد : با توجه به این مشکلات و مسائل که بحق می باشند پارلمان شهری نیز در نظر دارد تا پیگیری لازم را برای تثبیت قیمت کرایه ها بر اساس قانون مبذول نماید تا در جبران خسارتهای وارده به این قشر سهیم باشد .

وی گفت : نوسازی ناوگان ، تخصیص سهمیه لاستیک دولتی ، بیمه اقساطی خودروها و سایر موارد از جمله موضوعاتی است که با مشارکت رانندگان میسر خواهد شد و مدیریت شهری نیز در این زمینه ها همراهی و پیگیری خواهد نمود.

افشاری به اقدامات شهرداری در زمینه حمل و نقل از قبیل جانمائی ایستگاه های تاکسی ، احداث پارکینگ عمومی ، اصلاح هندسی معابر ، نصب تابلوها و خط کشی ترافیکی در جهت تسهیل در عبور و مرور و بویژه رفع ترافیک بلوار امام(ره) اشاره کرد که می تواند در آینده نزدیک به نتیجه ای مطلوب رسیده و از رانندگان تاکسی درخواست نمود تا با همکاری در طرح های شهرداری ، در راستای ارتقاء خدمات به شهروندان مشارکت نمایند .