🔺مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان البرز و غرب استان تهران با مهندس رئیسی شهردار هشتگرد دیدار، و درخصوص اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام و مسائل پیرامون و مشترک بحث و تبادل نظر گردید. 🔺مهندس رئیسی شهردار هشتگرد با اشاره به نقش موثر شهرداری به‌عنوان پشتیبانی‌کننده، حمایت‌گر و ارائه دهنده خدمات و […]

 

🔺مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان البرز و غرب استان تهران با مهندس رئیسی شهردار هشتگرد دیدار، و درخصوص اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام و مسائل پیرامون و مشترک بحث و تبادل نظر گردید.

🔺مهندس رئیسی شهردار هشتگرد با اشاره به نقش موثر شهرداری به‌عنوان پشتیبانی‌کننده، حمایت‌گر و ارائه دهنده خدمات و مشاوره در مجموعه حوزه‌های مختلف مدیریت شهری، افزود: شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی غیردولتی، آمادگی مشارکت و همکاری با این ستاد در حوزه‌های مختلف شهری را دارد.

🔺شهردار هشتگرد بیان کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در شهر و نقش عملیاتی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در کمک به مناطق محروم، این آمادگی را داریم تا با همکاری و هم‌افزیی با این مجموعه در راستای کمک به محرومیت‌زدایی و تقویت شهر هشتگرد گام‌های مشترک و موثری را برداریم.

🔺سید مهدی میرغفاری مدیر کل ستاد فرمان امام خمینی (ره) استان البرز و غرب استان تهران با تبریک انتخاب جناب آقای مهندس رئیسی به عنوان شهردار هشتگرد ، حسن انتخاب اعضای محترم شورای اسلامی شهر را نوید بخش پیشرفت و عمران و آبادانی شهر دانست و اظهار امیدواری کرد که با تعامل و مشارکت اقداماتی صورت پذیرد که به نفع مردم شهر هشتگرد باشد.

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد