نرگس صالحی رئیس کمیسیون فضای سبز شهرداری هشتگرد در مراسم افتتاحیه : نمایشگاه گل و گیاه هشتگرد رویدادی بزرگ است که از نظر البرز نشینان مغفول مانده . 🔺صالحی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گل که با حضور دکتر رجبی رئیس بنیاد البرز شناسی ، امام جمعه ، فرماندار و مسؤلین استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ […]

نرگس صالحی رئیس کمیسیون فضای سبز شهرداری هشتگرد در مراسم افتتاحیه : نمایشگاه گل و گیاه هشتگرد رویدادی بزرگ است که از نظر البرز نشینان مغفول مانده .

🔺صالحی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه گل که با حضور دکتر رجبی رئیس بنیاد البرز شناسی ، امام جمعه ، فرماندار و مسؤلین استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد از اصحاب رسانه دعوت نمود تا اقدام مدیریت شهری برای راه اندازی این نمایشگاه را برای اطلاع البرز نشینان منتشر نمایند .

🔺هشتمین نمایشگاه گل و گیاهان و باغبانی که با حمایت و همراهی اعضای محترم شورا و تلاش شهردار ، معاونین و پرسنل شهرداری برگزار گردیده است اقدامی است بی نظیر در استان البرز که باید در رسانه ها نمود بیشتری داشته باشد .

🔺وی افزود : بسیاری از البرز نشینان از این رویداد بزرگ بی‌خبرند و آنهایی که مطلع هستند آگاهی کامل از وسعت و تنوع و کیفیت برگزاری آن ندارد لذا از کلیه اصحاب محترم رسانه و شهروندان محترم و مدعوین عزیز درخواست می‌کنیم تا آنچه را که پس از افتتاح این نمایشگاه رؤیت می کنند به سمع و نظر سایر البرز نشینان برساند و ما مفتخر به میزبانی از این رویداد بزرگ فرهنگی اجتماعی و اقتصادی هستیم .

🔺وی بیان کرد : خداوند بزرگ را شاکریم که توفیقی حاصل شد تا منتخب مردم شهری باشیم که همیشه اولین ها از این شهر برخاسته است ، هشتگرد جزو معدود شهرهایی است که در زمینه‌های مختلف توجه به زیرساخت های شهری از سرانه های مکفی برخوردار است و از این زیرساخت‌ها می توان به وجود بوستان بانوان در این شهر که حاصل زحمات شهرداران و اعضای محترم شوراهای اسلامی دوره های قبل بوده است اشاره کرد که نشان از توجه مدیریت شهری به بانوان بوده و تنها شهر پس از مرکز استان است که دارای بوستانی مجهز و مختص بانوان می باشد و همچنین این شهر دارای مجتمع بزرگ فرهنگی هنری ۹ دی است که در استان کم نظیر می باشد .

🔺صالحی گفت : شورای ششم هشتگرد با رویکرد استفاده بهینه از زیرساخت ها و توسعه آنها پای به عرصه خدمت نهاده و طی دو سال های اخیر توانسته است با اتحاد و همدلی اقدامات خوب و مثبتی را در این زمینه انجام دهد.

🔺وی تغییر محل برگزاری نمایشگاه گل و گیاه از بلوار خبرنگار به بوستان ۴ هکتاری پروین اعتصامی را یکی از این تصمیمات دانست که با استقبال خوب شهروندان روبرو گردیده و سال به سال نیز بیشتر می گردد .

🔺رئیس کمیسیون فضای سبز شهرداری افزود : بهسازی بوستان های شهر و احداث بوستان های جدید نیز در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که با همت و تلاش شهردار محترم و پرسنل شهرداری و همراهی اعضای محترم شورا در سال جاری نیز این اقدامات پیوسته و مستمر خواهد بود

🔺این عضو شورا در تشریح اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر در افزایش زیرساخت به توسعه ۴ هکتاری فضای سبز در رمپ و لوپ میدان شهیدان نژاد فلاح اشاره کرد که از اسفند ماه سال جاری آغاز شده است و اظهار امیدواری کرد تا با ایجاد این زیرساخت‌ها گامی هر چند کوچک در خدمت به مردم فهیم برداشته شود .

🔺هشتمین نمایشگاه گل و گیاه هشتگرد واقع در بوستان پروین اعتصامی که از ۱۸ اردیبهشت افتتاح گردیده همه روزه تا ۲۴ اردیبهشت از ساعت ۱۰ الی ۲۰ میزبان بازدید کنندگان و علاقه مندان به گل و گیاه و صنایع دستی و سوغات محلی می باشد .

✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد

@hashtgerdcity