✅هشتگرد در مسیر توسعه دکتر عبداللهی استاندار البرز و هیئت همراه با حضور در شهر هشتگرد از فرصت ها و موقعیت های سرمایه گذاری این شهر بازدید نمود. در ابتدای بازدید دکتر عبداللهی که با حضور دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد ، مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر ، حاج […]

✅هشتگرد در مسیر توسعه

دکتر عبداللهی استاندار البرز و هیئت همراه با حضور در شهر هشتگرد از فرصت ها و موقعیت های سرمایه گذاری این شهر بازدید نمود.

در ابتدای بازدید دکتر عبداللهی که با حضور دکتر البرزی فرماندار شهرستان ساوجبلاغ ، مهندس یعقوبی شهردار هشتگرد ، مهندس مؤیدی رئیس شورای اسلامی شهر ، حاج رضا واحدی عضو شورا و جمعی از مسئولین برگزار شد از اراضی ۳۰ هکتاری واقع در ضلع شرقی میدان صنعت بازدید گردید .

یعقوبی شهردار هشتگرد در بازدید از این اراضی که متعلق به شهرداری می باشد آنها را به عنوان املاکی معرفی کرد که می تواند در توسعه شهر در بخش شمال شرقی به کار گرفته شود.

این اراضی که در سفر معاون رئیس جمهور به عنوان پیشنهاد شهرداری برای ساخت بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی معرفی گردیده بود از موقعیت ویژه ای از لحاظ دسترسی به اتوبان و شهر برخوردار است و می توان مجتمع های گردشگری ، تفریحی و خدماتی در آن احداث نمود .

استاندار در ادامه از اراضی شهرداری واقع در بلوار سپاه که برای سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی مستعد می باشد بازدید و پس از آن از اراضی متعلق به تعاونی های شهرک کوثر ۱ و ۲ بازدید کرد.

در بازدید از اراضی شهرک کوثر ۱ و ۲ مبحث اجرای نهضت ملی مسکن که از جمله برنامه های دولت مردمی دکتر رئیسی می باشد مطرح گردید و نمایندگان تعاونی ها نیز آمادگی خود را برای اجرای این طرح اعلام نمودند .

عبداللهی همچنین از زمین واقع در این اراضی که با پیگیری های دکتر حدادی نماینده محترم مجلس جهت احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی اختصاص یافته است بازدید و در ادامه استاندار البرز به مرکزیت شهر وارد شده و از پیشنهاد شهرداری برای سرمایه گذاری در بوستان فدک بازدید نمود.

مقصد بعدی استاندار البرز حضور در بخش جنوبی شهر و برنامه های شهرداری در راستای بازآفرینی شهری بوده است .

استاندار در بازدید از بخش کمتر توسعه یافته سبزعلی آباد با شهروندان گفتگو و از نزدیک با مشکلات و موانع موجود آشنا شد و در پایان ، جلسه بررسی و نتیجه گیری در فرمانداری برگزار و دستورات لازم برای توسعه ، عمران ، آبادانی و ارتقاء خدمات به شهروندان از سوی استاندار صادر گردید .

با شروع به کار دولت مردمی دکتر رئیسی و انتصاب دکتر عبداللهی استاندار البرز ، برنامه بازدید های مستمر از سطح استان مشهود است و حضور پر خیر و برکت استاندار در شهر هشتگرد نیز می‌تواند نویدبخش حمایت و همراهی مقام عالی استان از برنامه‌های قانونمند مدیریت شهری باشد .

@hashtgerdcity