همایش بزرگ پیاده روی در شهر هشتگرد برگزار خواهد شد جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد با حضور نایب رییس شورای اسلامی شهر ، رئیس اداره ورزش و جوانان و سایر اعضای این کمیسیون در سالن جلسات شهرداری برگزار شد . مهندس محمدرضا کاشف رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی […]

همایش بزرگ پیاده روی در شهر هشتگرد برگزار خواهد شد

جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد با حضور نایب رییس شورای اسلامی شهر ، رئیس اداره ورزش و جوانان و سایر اعضای این کمیسیون در سالن جلسات شهرداری برگزار شد .

مهندس محمدرضا کاشف رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد در ابتدای جلسه از زحمات دستگاه های متولی ورزش تقدیر و تشکر نمود و گفت : با عنایت به امکانات و پتانسیل های موجود و نیز حضور همیشگی مردم ورزش دوست هشتگرد نیاز است با توجه به اوضاع مساعد از لحاظ بیماری کرونا برنامه های مختلف ورزشی برای فصل تابستان و پر نمودن اوقات فراغت دانش آموزان در دستور کار قرار گیرد و شهرداری و شورای اسلامی شهر آمادگی دارد تا از برنامه های مردم محور دستگاه‌های متولی ورزش حمایت نموده و امکانات و پتانسیل های موجود را در اختیار مجریان قرار دهد .

کاشف افزود : یکی از برنامه های مورد نیاز در شهر هشتگرد که تاکنون مغفول مانده است برگزاری پیاده روی های خانوادگی و برنامه های خانواده محور در بوستان های شهر می باشد .

نایب رئیس شورا بیان کرد : از جمله برنامه های آتی کمیسیون ورزش و جوانان برگزاری همایش بزرگ پیاده روی در این شهر با همکاری دستگاه‌های متولی خواهد بود و انتظار میرود شهروندان ورزش دوست نیز با حضور خود در این همایش موجب دلگرمی برگزارکنندگان و استمرار آن باشند .

کاشف در ادامه به آغاز پویش ورزش صبحگاهی در شهر هشتگرد اشاره کرد که در هفته‌های آتی آغاز گردیده و به صورت مستمر و هفتگی اجرا خواهد شد .

استعداد یابی ورزشی ، تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ، بهره گیری از تجربه پیشکسوتان ، استفاده از ظرفیت بوستان های شهر و به ویژه بوستان پروین اعتصامی و بوستان تندرستی در اجرای برنامه‌های ورزشی از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بوده است .