?پروژه تقاطع غیر هم سطح راه آهن هشتگرد حداکثر ۴ ماه آینده به بهره برداری می رسد. در راستای نشست و پیگیری نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی و تماس تلفنی عصر امروز با رئیس سازمان راه آهن کشور و تاکید علی حدادی بر تکمیل […]

?پروژه تقاطع غیر هم سطح راه آهن هشتگرد حداکثر ۴ ماه آینده به بهره برداری می رسد.

در راستای نشست و پیگیری نماینده مردم شریف ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی از وزیر راه و شهرسازی و تماس تلفنی عصر امروز با رئیس سازمان راه آهن کشور
و تاکید علی حدادی بر تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح راه آهن هشتگرد این پروژه تا ۴ ماه آینده به پایان می رسد.

همچنین در راستای پیگیری جدی و نویدبخش نماینده مردم از رئیس سازمان راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۲ پروژه دیگر این سازمان پیگیری شد.

مهندس یگانه شهردار هشتگرد در بازدیدی که به همراه دکتر حدادی نماینده مجلس , مهندس مهرور فرماندار ساوجبلاغ و مهندس اسحاقی رئیس شورای هشتگرد از روند احداث پل روگذر راه آهن داشت بر رعایت اصول فنی و تسریع در اجرای پروژه تاکید کرد .

یگانه طی تماس تلفنی با رئیس راه آهن کشور , احداث پل روگذر با عرض استاندارد را برای دسترسی شهروندان به آرامستان امامزاده جعفر(ع) و روستاهای بخش جنوبی شهر و نیز همفکری و استفاده از نظریات مسؤلین شهرستان از الزامات اجرای طرح دانست .

مهندس اسحاقی رئیس شورای هشتگرد نیز با اشاره به خطرات تردد از مسیر انحرافی موقت , تسریع در تکمیل پروژه را خواسته بحق شهروندان دانست و از پیگیریهای نماینده محترم مجلس در حل و فصل مشکلات تقدیر و تشکر نمود .