?کارهای فرهنگی در شرایط کرونا تعطیل نخواهد شد . ✅علی شجری پور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی هشتگرد در جلسه این کمیسیون که با حضور اعضا در سالن جلسات شهرداری برگزار شد بر اجرای کارهای فرهنگی در شرایط کرونا تاکید کرد . ✅شجری پور گفت : هرچند شیوع ویروس کرونا موجب ایجاد محدودیتهای در تجمعات […]

?کارهای فرهنگی در شرایط کرونا تعطیل نخواهد شد .

✅علی شجری پور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی هشتگرد در جلسه این کمیسیون که با حضور اعضا در سالن جلسات شهرداری برگزار شد بر اجرای کارهای فرهنگی در شرایط کرونا تاکید کرد .

✅شجری پور گفت : هرچند شیوع ویروس کرونا موجب ایجاد محدودیتهای در تجمعات و برخی از برنامه های فرهنگی و مناسبتی شده لیکن نیاز است تا ضمن بررسی امکانات و تجهیزات و بصورت ویژه بهره گیری از فضای مجازی برنامه های فرهنگی مورد نیاز اجرا شود .

✅وی با تقدیر از حوزه فرهنگی شهرداری در اجرای تمثال شهید قاسم سلیمانی در خیابان مصلی و برگزاری مسابقات قرآنی در ماه مبارک رمضان با همکاری ستاد نماز جمعه شهرستان ، استقبال شهروندان و دانش آموزان را گسترده و مناسب دانست و افزود : کمیسیون فرهنگی شهرداری و شورای هشتگرد با مشارکت ستاد نماز جمعه در ماه مبارک رمضان با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و پر نمودن اوغات فراغت دانش آموزان نسبت به برگزاری مسابقات قرآنی اقدام کرد که خوشبختانه با استقبال خوب شهروندان روبرو گردید و در آینده نیز هدایای برندگان به ایشان اهدا خواهد شد .

✅عضو شورا شهر در ادامه به لزوم ساماندهی قبور مطهر شهدا در امامزاده ینگی امام و امامزاده جعفر(ع) اشاره کرد و خواستار تسریع در جمع آوری مستندات و اطلاعات و نیز نصب تمثال شهدای این آرامستان شد .

✅دیوارنویسی با موضوعات مختلف و بویژه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ، مبارزه با مواد مخدر و فرهنگ شهروندی از جمله مسایل ذکر شده در این جلسه بوده است