?کارگاه مهارت های زندگی با تاکید بر تعارضات خانوادگی در مجتمع فرهنگی ۹ دی برگزارشد . ?این کارگاه به همت واحد امور اجتماعی و شهروندی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری هشتگرد و حوزه علمیه خواهران شهرستان ساوجبلاغ بصورت مجزا برای آقایان و خانمها با حضور اساتید مجرب برگزار شد . ?یکی از معضلات بزرگ […]

?کارگاه مهارت های زندگی با تاکید بر تعارضات خانوادگی در مجتمع فرهنگی ۹ دی برگزارشد .

?این کارگاه به همت واحد امور اجتماعی و شهروندی معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری هشتگرد و حوزه علمیه خواهران شهرستان ساوجبلاغ بصورت مجزا برای آقایان و خانمها با حضور اساتید مجرب برگزار شد .

?یکی از معضلات بزرگ خانواده‌ها در سال‌های اخیر، نداشتن مهارت زندگی در بخش‌های مختلف مانند زندگی مشترک، ارتباطات موثر و کنترل خشم و اضطراب است که در دوران شیوع بیماری کرونا و قرنطینه خانگی خود را بیشتر نشان داده و نداشتن برنامه مناسب برای اوقات فراغت و درخانه ماندن و همچنین نداشتن مهارت‌های برنامه‌ریزی، فردی، کنترل هیجان‌ها و کنار آمدن با اختلاف سلیقه موجب بروز اختلافات در برخی از خانواده‌ها گردیده و در برخی از خانواده‌ها، زن و شوهر در روزهای تعطیل قادر به کنار هم بودن نیستند و دچار مشکل می‌شوند که در شرایط کرونا این موضوع باعث بروز مشکلات زیادتری شد.

?بسیاری از خشونت‌ها و آسیب‌های اجتماعی به دلیل نا آشنایی با فنون گفت و گو و حل مساله ایجاد می‌شود و این کارگاه ها با هدف جلوگیری از مشکلات فوق برگزار شد .