‍ ?کمیته حفظ اموال و املاک شهرداری هشتگرد شروع بکار کرد ?شهرداری‌ها بعنوان دستگاه‌های خدمات رسان در زمینه های مختلف عمرانی ، خدمات و فرهنگی و با شرح وظایف گسترده به یکی از ادارات مهم تبدیل شده و برای ارائه خدمات بهینه ، وجود تجهیزات ، امکانات و اماکن مناسب یکی از الزامات است . […]

‍ ?کمیته حفظ اموال و املاک شهرداری هشتگرد شروع بکار کرد

?شهرداری‌ها بعنوان دستگاه‌های خدمات رسان در زمینه های مختلف عمرانی ، خدمات و فرهنگی و با شرح وظایف گسترده به یکی از ادارات مهم تبدیل شده و برای ارائه خدمات بهینه ، وجود تجهیزات ، امکانات و اماکن مناسب یکی از الزامات است .

?حفظ این املاک و اموال که از سرمایه های عمومی و متعلق به شهروندان است یکی از وظایف شهرداری‌هاست و گاها بعلت گستردگی شهر و پراکندگی ابنیه وظیفه ای سنگین خواهد بود .

?هر چند واحد‌های مختلفی برای حفظ این سرمایه ها در ساختار سازمانی تعریف گردیده و افرادی امین بعنوان متولی کار انتخاب می گردد لیکن نیاز به کمیته ای متشکل از کارشناسان و صاحبنظران برای نگهداری این املاک و تجهیزات می تواند اقدامی موثر و رویکردی بلند مدت باشد .

✅امیر منصور توده روستا معاونت توسعه مدیریت و منابع از تشکیل کمیته حفظ املاک و اموال در شهرداری هشتگرد خبر داد و گفت : با دستور مهندس یگانه شهردار هشتگرد کمیته مذکور متشکل از مسؤلین شهرداری و نماینده شورای شهر تشکیل و زین پس برای حفظ و استفاده بهینه از ساختمانها ، املاک ، تجهیزات ، امکانات ، ماشین آلات و سایر ملزومات و متعلقات شهرداری از تصمیمات این کمیته استفاده خواهد شد .

✅توده روستا افزود : پالایش سرمایه های فیزیکی موجود ، شناسنامه دار نمودن و تشکیل بانک اطلاعاتی جامع از جمله اقدامات اولیه این کمیته خواهد بود و املاک شهرداری برای جلوگیری از تصرف با نصب تابلو مشخص خواهند شد .

✅توده روستا بیان کرد : توسعه امکانات با تاثیر از رشد جمعیت و گسترش شهر امری اجتناب ناپذیر است و نیاز است تا با حمایت رئیس و اعضای محترم شورا و پیگیری های شهردار محترم این کمیته تقویت و در شهرداری برای برنامه ریزی های بلند مدت نهادینه گردد .

✅پیشنهاد استحصال و فروش ضایعات ، خودروهای فرسوده ، معرفی املاک مستعد به واحد سرمایه گذاری و نیز برنامه ریزی و ارائه پیشنهاد برای خرید ماشین آلات و تجهیزات جدید از جمله برنامه های دیگر این کمیته خواهد بود .