🔺جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد به ریاست مهندس جواد فلاحتکار و با حضور اعضا در سالن جلسات شهرداری برگزار شد . 🔺از جمله موارد مصوبات این جلسه تعامل با هیئت های ورزشی ، تدوین تقویم ورزشی سال جاری و همچنین برگزاری همایش پیاده روی و ورزش های خانواده محور […]

 

🔺جلسه کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی و شهرداری هشتگرد به ریاست مهندس جواد فلاحتکار و با حضور اعضا در سالن جلسات شهرداری برگزار شد .

🔺از جمله موارد مصوبات این جلسه تعامل با هیئت های ورزشی ، تدوین تقویم ورزشی سال جاری و همچنین برگزاری همایش پیاده روی و ورزش های خانواده محور در بوستان ها و فضاهای سبز شهری بوده است .

🔺فلاحتکار در این جلسه با اشاره به نقش ورزشکاران در هدایت جامعه و کاهش مشکلات و معضلات اجتماعی ، از آمادگی کمیسیون ورزش و جوانان شورا برای استقبال از طرح ها و ایده های ورزشکاران ، ورزش دوستان و هیئت های ورزشی خبر داد .

🔺وی گفت : کمیسیون ورزش و جوانان شورا و شهرداری هشتگرد توانسته در سال گذشته با استفاده از ظرفیت های موجود برنامه های مناسبی را در هر دو حوزه ورزش و جوانان اجرا نماید که تعامل با اداره ورزش و جوانان و متولیان ورزش و همچنین همفکری مشارکت با سمن ها و شورای مشورتی جوانان شهرستان در برگزاری جشنواره جوان برتر از جمله عملکردهای این کمیسیون بوده است .

🔺وی افزود : با پیگیری و تلاش کمیسیون ورزش و جوانان در بودجه سال جاری ردیف های مناسبی برای توسعه زیرساخت های ورزشی در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به بهسازی پیاده رو های پارک ها برای استفاده شهروندان ، ایمن سازی بوستان ها با نصب اتاقک نگهبانی جهت حضور شبانه روزی نگهبانان ، تهیه و نصب مبلمان پارکی شامل مبلمان شهری و ست های ورزشی و همچنین احداث زمین های بازی چند منظوره در نقاط مختلف شهری اشاره کرد .

🔺شکل گیری کمیسیون های تخصصی در شورای اسلامی شهر توانسته است زمینه را برای بهره گیری از نظرات کارشناسان و شهروندان در عمران و آبادانی شهر فراهم نماید و در همین راستا کمیسیون ورزش و جوانان نیز در بودجه سال جاری پیشنهاداتی مطرح نموده است که با اجرای و بهره برداری آنها ، شاهد افزایش سرانه ورزشی شهر و همچنین ایجاد فضایی آرام و مناسب برای ورزشکاران در فضاهای باز شهری برای استفاده در زمان اوقات فراغت خواهیم بود.

✍️ روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد

@hashtgerdcity