?کنترل کرونا با تعامل و همکاری مسئولین و شهروندان میسر خواهد بود. ?جلسه شورای اسلامی هشتگرد با حضور فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ ، شهردار ، رئیس و اعضای شورا و فرمانده حوزه بسیج ۶۱۱ هشتگرد برگزار شد. ? مهندس اسحاقی رئیس شورا در این جلسه با تسلیت شهادت شهید فخری زاده و محکوم نمودن اقدامات […]

?کنترل کرونا با تعامل و همکاری مسئولین و شهروندان میسر خواهد بود.

?جلسه شورای اسلامی هشتگرد با حضور فرماندهی سپاه ناحیه ساوجبلاغ ، شهردار ، رئیس و اعضای شورا و فرمانده حوزه بسیج ۶۱۱ هشتگرد برگزار شد.

? مهندس اسحاقی رئیس شورا در این جلسه با تسلیت شهادت شهید فخری زاده و محکوم نمودن اقدامات دشمنان در ترور دانشمندان ایرانی ، بخشی از اقدامات مدیریت شهری را در خدمات رسانی به شهروندان و نیز اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش کرونا تشریح کرد.

?اسحاقی با تقدیر از زحمات بسیجیان در زمینه ضد عفونی اماکن و معابر و اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا از آمادگی مدیریت شهری برای همکاری بیشتر با پایگاه های بسیج خبرداد.

✴️مهندس یگانه شهردار هشتگرد نیز از زحمات فرماندهی و بسیجیان شهر تقدیر نمود و نقش سپاه را در رفع مشکلات و حفظ امنیت کشور بی‌بدیل دانست .

✴️یگانه با اشاره به تلاش‌های زحمتکشان شهرداری در زمینه ضدعفونی مبلمان شهری ، اماکن و معابر عمومی و نیز خدمات گسترده در آرامستان جهت تغسیل و تدفین متوفیان کرونا خواستار توجه بیشتر به توصیه های بهداشتی و نیز تلاش جهت فرهنگ‌سازی و ممانعت از تجمع و به ویژه تجمع عزاداران در آرامستان امامزاده جعفر(ع) شد .

✴️شهردار از زحمات بسیجیان شهر در اجرای برنامه های مختلف و همکاری با شهرداری در ایام ملی و مذهبی تقدیر و خواستار استمرار برنامه‌های مشترک گردید.

✳️ علی جوادی عضو شورای اسلامی شهر و رئیس کمیسیون عمران ، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی را در احداث زیرساخت های شهری و به صورت ویژه احداث بیمارستان لازمه توسعه و عمران و آبادانی شهر دانست و همکاری مسئولین را در معرفی فرصت های سرمایه گذاری و نیز هدایت سرمایه گذاران متعهد و خوش سابقه راهکاری برای پیشبرد اهداف مشترک دانست .

✅سید مهدی میر غفاری نایب رئیس شورا با اشاره به لزوم تقویت پایگاه‌های بسیج ، استفاده از ظرفیت‌های موجود را زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان عنوان کرد.

✅وی ساماندهی گلزار شهدا و نیز توجه بیشتر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را وظیفه همگانی عنوان کرد که نیازاست با همفکری و مشارکت اقدامات لازم در این زمینه صورت پذیرد .

?ماشالله قدیمی عضو شورای اسلامی شهر ، نقش بسیج را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی برجسته دانست و پیشرفت های امروز ایران اسلامی را مرهون تفکر بسیجی مردم و مسئولین عنوان کرد .

?قدیمی بیان نمود : امکانات و تجهیزات مدیریت شهری آماده همکاری با فرماندهی ناحیه و بسیجیان برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی و محرومیت زدایی خواهند بود.

♦️حسین جوادان عضو شورا و رئیس کمیسیون فرهنگی به رویکرد اعضای شورا و شهردار در زمینه توجه به پیشینه تاریخی و دغدغه مندی نسبت به امورات فرهنگی اشاره کرد .

♦️ جوادان گفت : روز و هفته فرهنگی هشتگرد که در آغاز هفته نخستین سال بزرگداشت آن قرار داریم با دعوت از اساتید برجسته و با مشورت با صاحبنظران تعیین گردیده و یکی از اتفاقات خوب در شهر است که می تواند پیشینه فرهنگی و هویت تاریخی شهر را معرفی نماید و از برنامه‌های متعدد و مدون قابل اجرا در هفته فرهنگی که اغلب در بستر فضای مجازی برگزار خواهد شد سخن گفت .

?رسول انصاری دیگر عضو شورای اسلامی شهر با اعلام آمادگی شورا از کمک به مسئولان و متولیان برای اجرای طرح خدمات رسانی محله به محله ، خواستار شناسایی مستمندان و تهیه بسته های معیشتی و تحویل به نیازمندانی شد که در ایام کرونا دچار مشکلات فراوان برای امرار معاش گشته اند .

?وی شناسایی بیماران کرونایی و تامین مایحتاج آنان را یکی از اقداماتی دانست که می‌تواند در کنترل بیماری موثر باشد.

✅علی شجری پور عضو شورای اسلامی شهر خواستار توجه بیشتر به بسیجیان پیشکسوت و استفاده از تجربیات و نظرات آنان در پایگاه‌های بسیج شد.

✅شجری پور گفت : پویایی و جوانگرایی از خاصیت های بسیج است و خوشبختانه جوانان و نوجوانان هشتگردی در این زمینه پیشگام بوده اند و نیاز است تا برای تقویت پایگاه ها از ظرفیت بسیجیان پیشکسوت استفاده بیشتری گردد.

✴️سرهنگ اصل زعیم فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ با تقدیر از تلاش های شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، ارائه خدمات مشترک ، اشتغالزایی ، تقویت بنیان‌های علمی ، شناسایی نخبگان و ترویج عفاف و حجاب را از جمله برنامه‌های پیش‌رو دانست و با اشاره به توزیع بسته های معیشتی ، مرمت و احداث منازل برای نیازمندان ، از راه اندازی مرکز نیکوکاری با مشارکت کمیته امام خمینی(ره) سخن گفت و از اقدام مدیریت شهری در پیشنهاد و تصویب روز فرهنگی این شهر تقدیر و تشکر کرد.

✴️ برنامه ریزی و مشارکت جهت اجرای طرح شهید سلیمانی در راستای کنترل شیوع کرونا و کمک به نیازمندان ، جلوگیری از ازدحام و تجمع در آرامستان و استقرار پایگاه بسیج خواهران در بوستان بانوان از جمله موارد مطرح شده در این نشست بود.