‍ ?اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا همچنان ادامه دارد . ✅مهندس جلیل امینی معاونت خدمات شهری هشتگرد از ادامه اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا و تلاش برای کاهش سرایت بیماری خبر داد . ✅امینی گفت : حوزه خدمات شهری هشتگرد در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا و پروتکل های ابلاغی ، بصورت همه روزه نسبت […]

‍ ?اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا همچنان ادامه دارد .

✅مهندس جلیل امینی معاونت خدمات شهری هشتگرد از ادامه اقدامات پیشگیرانه از شیوع کرونا و تلاش برای کاهش سرایت بیماری خبر داد .

✅امینی گفت : حوزه خدمات شهری هشتگرد در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا و پروتکل های ابلاغی ، بصورت همه روزه نسبت به ضد عفونی ایستگاههای تاکسی و اتوبوس و وسائط حمل و نقل عمومی ، پلهای عابر ، مبلمان شهری ، لوازم پارکی ، مخازن زباله ، ورودی پاساژها و سرویس های بهداشتی اقدام می نماید و برنامه های ابلاغی تا اعلام مسؤلین ذیربط ادامه خواهد داشت .

✅ وی با اشاره به احتمال سرایت بیماری از طریق مبلمان پارکی ، شستشو و ضد عفونی لوازم ورزشی و لوازم بازی کودکان بصورت مستمر و روزانه را یکی از موارد ابلاغ شده دانست و افزود : عملیات شستشو با استفاده از محلول‌های بهداشتی در دستور کار حوزه خدمات شهری قرار داشته و از شهروندان محترم درخواست می شود حتی المقدور از تجمع در بوستانها و اماکن در تردد اجتناب کنند.

✅امینی بیان کرد : لزوم ضد عفونی سرویسهای بهداشتی عمومی سطح شهر و بوستانها نیز از جمله برنامه های مستمر روزانه است و نیز ضد عفونی غسالخانه ، اماکن عمومی ، ساختمانهای شهرداری ، مدارس ، نقاهتگاه و سایر مبلمان شهری نیز در حال انجام است .

✅امینی تصریح کرد : در جهت حفظ سلامتی کارگران زحمتکش ، ماسک و مواد ضد عفونی مرتبا توزیع و تلاش می گردد تا از ابتلای آنها به کرونا جلوگیری شود .

✅وی با اشاره به زحمات ۵ ماهه شهرداری در مقابله با کرونا ، از شهروندان محترم درخواست نمود تا با رعایت توصیه های بهداشتی ، استفاده از ماسک و خودداری از حضور در تجمعات در ریشه کنی ویروس کرونا یاریگر مسؤلان باشند .