تاکید نایب رئیس شورای اسلامی شهر بر حفظ بیت المال و املاک و اموال شهرداری ?جلسه شورای معاونین شهرداری هشتگرد به ریاست مهندس یگانه شهردار و با حضور آقای سید مهدی میرغفاری نایب رئیس شورای اسلامی شهر برگزار شد و ضمن بررسی عملکرد حوزه های مختلف شهرداری و پیشنهادات اعضا , برنامه های آتی شهرداری […]

تاکید نایب رئیس شورای اسلامی شهر بر حفظ بیت المال و املاک و اموال شهرداری

?جلسه شورای معاونین شهرداری هشتگرد به ریاست مهندس یگانه شهردار و با حضور آقای سید مهدی میرغفاری نایب رئیس شورای اسلامی شهر برگزار شد و ضمن بررسی عملکرد حوزه های مختلف شهرداری و پیشنهادات اعضا , برنامه های آتی شهرداری در افق کوتاه و بلند مدت ارائه و تدوین شد .

?مهندس یگانه در ابتدای جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات معاونین و کلیه پرسنل شهرداری , تکمیل و آماده سازی ۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال طی سه ماهه اخیر و نیز خدمات‌رسانی همه روزه و مطلوب به شهروندان را نتیجه تعامل رئیس و اعضای شورای شهر و زحمات شبانه‌روزی پرسنل دانست و خواستار اولویت بندی کارها و برنامه ها , تکریم ارباب رجوع و نیز توجه ویژه به امور رفاهی پرسنل شد.

?یگانه گفت : خوشبختانه تاکنون توانسته ایم بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در راستای تحقق بودجه عمل نموده و ضمن پرداخت به موقع حقوق و مزایای پرسنل , در زمینه تامین و بهسازی تجهیزات و ماشین‌آلات گامهای موثری برداریم .

?وی با تقدیر از زحمات آقای علی جوادی ریاست سابق شورای اسلامی شهر , انتخاب مهندس جواد اسحاقی به عنوان رئیس و آقای سید مهدی میرغفاری را به عنوان نایب رئیس شورا تبریک گفته و موفقیت مدیریت شهری را در گرو تعامل و همدلی اعضای شورا و مشارکت شهروندان دانست .

⚫️سید مهدی میرغفاری نایب رئیس شورا نیز با تشکر از زحمات شهردار و کارکنان شهرداری بر حفظ بیت المال و استفاده بهینه از املاک و اموال شهرداری تاکید کرد .

⚫️میرغفاری گفت : ساماندهی املاک و اموال شهرداری از جمله موارد مهمی است که نیاز است تا با استفاده از توان کارشناسان و مطلعین با ایجاد بانک اطلاعاتی و ثبت آن اقدام گردد و این سرمایه را که در واقع از آن مردم است و به صورت امانت در اختیار ما می باشد جهت برنامه های آینده شهر حفظ نمائیم .

⚫️در ادامه جلسه معاونین شهردار گزارشی از عملکرد خود ارائه نموده و به تشریح مشکلات و معضلات موجود پرداخته و راهکارهای لازم و هماهنگی های بیشتر در جهت خدمت رسانی به شهروندان و پیشبرد کارها طرح و مورد بررسی قرار گرفت .

⚫️جلسه شورای معاونین شهرداری هشتگرد جهت پیشبرد کارها و امورات و برنامه ریزی های هفتگی و ماهانه شهرداری به ریاست شهردار و بصورت هفتگی برگزار و مصوبات جهت پیگیری و اجرا به واحدهای مربوطه ابلاغ می گردد .