✅افزایش ایمنی شهروندان با مشارکت مدیریت شهری هشتگرد و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز ?تفاهم نامه فی مابین شهرداری هشتگرد و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در راستای افزایش خدمات مطلوب به شهروندان و ارتقاء ایمنی شهر منعقد و تبادل گردید . ?گسترش زندگی شهرنشینی ، توسعه شهرها ، افزایش خودروها و تردد […]

✅افزایش ایمنی شهروندان با مشارکت مدیریت شهری هشتگرد و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز

?تفاهم نامه فی مابین شهرداری هشتگرد و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز در راستای افزایش خدمات مطلوب به شهروندان و ارتقاء ایمنی شهر منعقد و تبادل گردید .

?گسترش زندگی شهرنشینی ، توسعه شهرها ، افزایش خودروها و تردد در معابر اصلی و فرعی شهر از جمله موضوعاتی است که تغییر ساختار شهری داشته و اصلاح هندسی معابر را یکی از الزامات مدیریت شهری نموده و نیاز است تا تمهیدات لازم برای رفع مشکلات و مسائل در نظر گرفته شود .

?با توجه به اقدامات موثر شهرداری هشتگرد بویژه در سال جاری در راستای تعریض معابر و وجود تیرهای برق مزاحم ، بنا بر بودجه مصوب سال ۹۹ موضوع جابجایی تیرهای برق و بازگشایی کامل معابر و تسهیل در تردد در دستور کار معاونت عمرانی شهرداری قرار گرفته و با پیگیری و مساعدت و همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان البرز این پروژه مهم کلید خورد .

? بنا بر دعوت مهندس یگانه شهردار هشتگرد در جلسه ای که به همین منظور و در جهت همفکری و هماهنگی برای بررسی مشکلات شهر و راهکارهای مرتفع ساختن آنها با حضور مهندس اسحاقی رئیس شورای اسلامی شهر ، معاونین شهردار و دکتر بیات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز و کارشناسان آن شرکت در شهرداری برگزار شد.

? مهندس یگانه با تشکر از زحمات مسئولین و پرسنل اداره برق استان و شهرستان ، به بخشی از مشکلات مشترک در شهر اشاره کرد و افزود : پیشگیری از حوادث جانی و مالی برای شهروندان و تامین روشنایی مطلوب معابر از جمله برنامه‌های شهرداری در سال ۹۹ است و شهرداری بودجه مناسبی را برای تحقق این اهداف در نظر گرفته است .

?وی گفت : تلاش های مدیریت شهری و جلب مشارکت شهروندان موجب تملک و بازگشایی بسیاری از معابر قدیمی شهر گردیده اما با وجود تیرهای برق مزاحم علیرغم تعریض معابر ، کماکان مشکل تردد باقیست لذا شهرداری آمادگی دارد تا با تأمین هزینه‌های مورد نیاز با همکاری اداره برق ، تیرهای برق مزاحم را از سطح معابر جمع آوری کند .

?یگانه افزود : طی بررسی‌های انجام شده تیرهای برق مزاحم در معابر شهری شناسایی شده و تلاش مشترک مدیریت شهری و اداره برق در جابجایی آنها می‌تواند موجب رضایتمندی هرچه بیشتر شهروندان از عملکرد مجموعه باشد .

?مهندس اسحاقی رئیس شورای اسلامی شهر با اشاره به خاموشی برخی معابر شهری و بوستان‌ها ، رفع مشکلات استحصال شده را موجب ارتقاء ایمنی اماکن و معابر عمومی دانست و به بیان مشکلات پیش آمده در خصوص برخورد شاخه درختان با شبکه توزیع برق پرداخت .

?اسحاقی گفت : شاخه زنی و اصلاح درختان سطح شهر با همکاری شهرداری، موجب جلوگیری از ضرر و زیان به تاسیسات شهری و رفع خطر برای شهروندان بوده و از آمادگی مدیریت شهری برای اصلاح انشعابات فاقد لوازم اندازه گیری و بهره‌برداری از ظرفیت های تبلیغاتی شهر و تلویزیون های شهری برای فرهنگ سازی مدیریت مصرف ، حذف قبوض کاغذی و سایر اطلاع رسانی های مشترک خبر داد .

?دکتر بیات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان البرز نیز با تقدیر از زحمات شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ، از آمادگی شرکت توزیع نیروی برق برای رفع مشکلات ، بازدید میدانی از موارد مطروحه و رفع مشکلات در اسرع وقت خبر داد .

?وی بهر گیری از ظرفیت تبلیغاتی شهر را فرصتی برای ارائه اطلاعات لازم به شهروندان در زمینه دریافت خدمات غیر حضوری و مشارکت با آن شرکت در طرح های سرمایه گذاری و درآمد زایی دانست .

?مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق البرز با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه شناسایی ، مستند سازی و تهیه طرح جابجایی کلیه پایه های برق در نقاطی که منجر به ایجاد کانون خطر شده ، از آمادگی شرکت توزیع نیروی برق برای جابجایی تیرهای برق مزاحم خبر داد .

?ساماندهی روشنایی های سطح شهر ، واگذاری انشعاب برای پارکها و اماکن مربوط به شهرداری ، تهیه ملزومات و تجهیزات جهت جابجایی تیرهای برق مزاحم ، تهاتر حساب‌های فیمابین ، زیباسازی و رنگ آمیزی تابلوها و پست های توزیع و همکاری مشترک جهت انجام حفاری‌های معابر در راستای جلوگیری از آسیب به تاسیسات شهری از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بوده است.

? در پایان نیز تفاهم‌نامه تنظیم شده توسط طرفین امضا و با تبادل آن همکاری‌های مشترک برای جلب رضایت شهروندان و رفع کاستیهای موجود آغاز شد .

@hashtgerdcity