✅پروژه های عمرانی بزرگ در بودجه ۹۹ شهرداری هشتگرد مغفول مانده است . اولین جلسه شورای معاونین با حضور مهندس یگانه شهردار هشتگرد با موضوع بررسی برنامه های کاری و روند پیشرفت پروژه های عمرانی برگزار شد . یگانه با تاکید بر حفظ همدلی و همکاری در پیشبرد کارها ، خواستار توجه بیشتر بر تکریم […]

✅پروژه های عمرانی بزرگ در بودجه ۹۹ شهرداری هشتگرد مغفول مانده است .

اولین جلسه شورای معاونین با حضور مهندس یگانه شهردار هشتگرد با موضوع بررسی برنامه های کاری و روند پیشرفت پروژه های عمرانی برگزار شد .

یگانه با تاکید بر حفظ همدلی و همکاری در پیشبرد کارها ، خواستار توجه بیشتر بر تکریم ارباب رجوع و برنامه ریزی برای ارتقاء خدمات شد .

وی گفت : خوشبختانه توانسته ایم طی هفته های اخیر بسیاری از مشکلات و کاستی‌ها را شناسایی نموده و طی جلسات مکرر با اعضای محترم شورای شهر ، راهکارهای عملیاتی برای مرتفع ساختن آنها در نظر گرفته شده است .

یگانه با اشاره به شناختی که از مجموعه ، پرسنل و شهر دارد از استفاده بهینه از کارکنان و ساماندهی ساختار پرسنلی سخن گفت و خواستار برگزاری جلسات مشترک معاونین برای ارتقاء سطح خدمات و ایجاد هماهنگی بیشتر شد .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های مشارکتی اشاره کرد و ساماندهی املاک و مستغلات را از جمله برنامه های آتی شهرداری دانست .

اولویت بندی آسفالت معابر ، افزایش اعتبار پروژه آسفالت در سال ۹۹ ، انتشار فراخوان عمومی برای ساخت هتل و مجتمع گردشگری ، تقویت نظارت بر پروژه ها ، حضور مستمر معاونین و بازدید و سرکشی از شهر ، شروع عملیات تعریض و ادامه بلوار شهیدان نژاد فلاح در ضلع جنوبی اتوبان ، خط کشی معابر ، پیگیری تاسیس سازمان آتش‌نشانی و ساماندهی محدوده آرامستان از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بوده است .