✅بازدید مهندس یگانه از فضا سازی شهری به مناسبت دهه فجر ?مهندس یگانه شهردار هشتگرد به همراه جلیل امینی معاونت خدمات شهری ، از اقدامات شهرداری هشتگرد در راستای آذین بندی و فضا سازی شهری به مناسبت دهه مبارک فجر بازدید نمود . ?یگانه از زحمات کلیه دست اندرکاران و بویژه کارکنان زحمتکش حوزه خدمات […]

✅بازدید مهندس یگانه از فضا سازی شهری به مناسبت دهه فجر

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد به همراه جلیل امینی معاونت خدمات شهری ، از اقدامات شهرداری هشتگرد در راستای آذین بندی و فضا سازی شهری به مناسبت دهه مبارک فجر بازدید نمود .

?یگانه از زحمات کلیه دست اندرکاران و بویژه کارکنان زحمتکش حوزه خدمات شهری و زیبا سازی در آذین بندی شهر ، نصب پرچم و ریسه کشی میادین ، نورپردازی شهری و ساخت المانهای ویژه در میادین تقدیر و تشکر نمود.

?وی از اهتمام ویژه شهرداری در بزرگداشت ایام و ایجاد جلوه های بصری در مناسبت مختلف سخن گفت و افزود : طی ماههای اخیر و بویژه در فصل پاییز و زمستان طی مراحل متمادی سطح شهر سیاه پوش و آذین بندی شده است که از آن جمله می توان به فضاسازی مناسب در هفته فرهنگی ، هفته بصیرت، سالگرد شهادت سپهبد قاسم سلیمانی نام برد .

?شهردار هشتگرد افزود : تغییر چهره شهر با استفاده از اقلام فرهنگی مناسب ، نشان از پویایی مدیریت شهری و توجه ویژه به پاسداشت مناسبات ملی و مذهبی دارد و خوشبختانه پرسنل زحمتکش شهرداری اعم از کارکنان ستادی ، حوزه فرهنگی و روابط عمومی و واحدهای اجرائی در حوزه معاونت خدمات شهری با شوق فراوان در این موضوع مشارکت نموده اند .

?یگانه ساخت نمادهای ویژه دهه مبارک فجر از جمله نماد ورود امام در میدان صنعت و میدان امام(ره) و نصب المان ویژه “من انقلابیم” در میدان شهدا را نمونه ای از اقدامات جدیدی دانست که در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب به نمایش گذاشته شده است .

?وی در بازدید از نقاط مختلف شهری دستورات لازم را برای بازسازی تصاویر و المانهای شهدای گرانقدر صادر نمود .

وی در بخشی دیگر به نامگذاری یکی از معابر جدیدالاحداث به نام دانشمند شهید محسن فخری زاده اشاره کرد که در آینده نزدیک پس از طی مراحل قانونی و تصویب در کمیسیون نامگذاری ، تابلوی مناسبی برای آن معبر نصب و در دهه فجر رونمایی خواهد شد .

?با تلاش شبانه روزی واحدهای مختلف شهرداری و بویژه زحمتکشان حوزه معاونت خدمات شهری ، آذین بندی تمامی میادین و بلوارهای شهر به مناسبت دهه مبارک فجر ، همزمان با آغاز این دهه تکمیل و میادین ورودی و خروجی شهر نیز برای بزرگداشت این مناسبت بزرگ ملی فضا سازی شده اند .

?امیر منصور توده روستا معاونت توسعه مدیریت و منابع شهرداری نیز به همراه تعدادی از مسولین واحدهای شهرداری از نقاط مختلف شهری بازدید و ضمن عرض خسته نباشید به دست اندرکاران ، حمایتهای شهردار و‌ اعضای شورای اسلامی شهر را زمینه ساز رشد و ارتقاء خدمات در زمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی و خدماتی دانستند .