✅برنامه های پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد در هفته بسیج تشریح شد . ?طی جلسه ای که با حضور اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد برگزار گردید برنامه های این پایگاه در هفته بسیح تشریح شد . ?اسحاق فیروز زارع فرمانده پایگاه با تشکر از زحمات بسیجیان در هفته دفاع مقدس در […]

✅برنامه های پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد در هفته بسیج تشریح شد .

?طی جلسه ای که با حضور اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری هشتگرد برگزار گردید برنامه های این پایگاه در هفته بسیح تشریح شد .

?اسحاق فیروز زارع فرمانده پایگاه با تشکر از زحمات بسیجیان در هفته دفاع مقدس در زمینه آذین بندی محیطی اداره , برگزاری مراسم بزرگداشت با رعایت پروتکل های بهداشتی و تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس , خواستار همکاری همه اعضا برای برگزاری باشکوه ایام هفته بسیج شد و افزود : در حالیکه شیوع کرونا و شدت آن طی ماههای جاری سبب گردیده تا بسیاری از برنامه ها که ملزم به اجتماع بسیجیان است با محدودیت روبرو شود لیکن می توان از فرصت موجود استفاده و برنامه های مختلفی را بویژه در بستر مجازی اجرا نمود .

?وی گفت : با حمایت اعضای محترم شورای شهر و رهنمودهای شهردار محترم , پایگاه بسیج این شهرداری در همه زمینه ها پیشگام بوده و تقویت میز خدمت , راه اندازی قرارگاه پدافندی شهرداری برای مشارکت و حضور بسیجیان در زمان بحرانهای مختلف و استفاده از امکانات و تجهیزات لازم برای کمک به ستاد فرعی مدیریت کرونا و تجلیل از کارگران زحمتکش از جمله برنامه های این پایگاه در هفته بسیج خواهد بود .

?در ادامه اعضای شورای پایگاه نیز نظرات خود را ارائه و برگزاری مسابقات فرهنگی در بستر مجازی و تولید محتوی از جمله موارد مطرح شده بوده است .