✅تجلیل از بسیجیان فعال شهرداری هشتگرد ?طی مراسمی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی از تعدادی از بسیجیان فعال شهرداری تجلیل شد . ?مهندس یگانه شهردار هشتگرد با تبریک هفته بسیج , این نهاد مردمی را پشتیبان همیشگی انقلاب دانست و تشکیل بسیج را از تدابیر حضرت امام […]

✅تجلیل از بسیجیان فعال شهرداری هشتگرد

?طی مراسمی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با رعایت پروتکل های بهداشتی از تعدادی از بسیجیان فعال شهرداری تجلیل شد .

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد با تبریک هفته بسیج , این نهاد مردمی را پشتیبان همیشگی انقلاب دانست و تشکیل بسیج را از تدابیر حضرت امام خمینی (ره) دانست .

?یگانه گفت : بسیج یک فرهنگ است و همین فرهنگ توانسته موجب غرور آفرینی و عزت مردم ایران اسلامی در جنگ هشت ساله و پس از آن باشد .

?وی بیان کرد : همانگونه که شاهدیم تفکر بسیجی موجب اعتلای ایران اسلامی گردیده و این تفکر به بسیاری از کشورهای منطقه نیز اشاعه کرده و استقلال بسیاری از کشورهای جهان مرهون تفکر بسیجی مردم ایران است .

?شهردار هشتگرد با اشاره به نقش بسیج در ادارات ,خواستار فعالسازی بیشتر پایگاه شهرداری و استفاده بهینه از ظرفیت بسیجیان در راستای تکریم ارباب رجوع و حضور با انسجام در مواقع بحرانها شد .

?آقای علی شجری پور عضو شورای اسلامی شهر که خود از فرماندهان سابق حوزه بسیج شهر بوده است از زحمات کلیه بسیجیان تقدیر نمود و تامین تجهیزات , ساماندهی بسیجیان و تعامل بیشتر با پایگاههای بسیج مستقر در شهر را موجب ارتقاء خدمات در شهر دانست .

?شجری پور با اشاره به همکاری گسترده بسیجیان در جهت ضد عفونی معابر و مساجد و اماکن عمومی , نقش بسیج و گروههای جهادی را در ریشه کنی کرونا و کنترل بیماری منحوس بی بدیل دانست و خواستار همکاری بیشتر با قرارگاه پدافند مبارزه با کرونا و گروههای مردمی شد .

?آقای سید مهدی میر غفاری نایب رئیس شورای اسلامی شهر نیز با تشکر از زحمات کلیه پرسنل , پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری را یکی از پایگاههای فعال عنوان کرد که علاوه بر حضور مداوم اعضای پایگاه , در مناسبات مختلف ملی و مذهبی نقش پررنگی داشته اند .

?میرغفاری از زحمات بسیجیان در آذین بندی شهر , راه اندازی نمایشگاه , برگزاری مسابقات فرهنگی مراسم هفته دفاع مقدس تجلیل نمود .

?حاج اسحاق فیروز زارع فرمانده پایگاه بسیج شهدای گمنام شهرداری نیز گزارشی از عملکرد پایگاه ارائه کرد و راه اندازی قرارگاه پدافندی در این شهرداری را با محوریت پایگاه بسیج از جمله برنامه های پیش رو عنوان کرد .

?فیروز زارع گفت : قرارگاه پدافندی با هدف شناسایی پتانسیلها , ایجاد بانک اطلاعاتی , آموزش و آماده سازی بسیجیان بر اساس توانمندیها با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در آینده نزدیک تشکیل و انتظار می رود در مواقع بحران بتواند یاریگر مسؤلین شهری باشد .

?در ادامه مراسم با اهدا لوحی از طرف مدیریت شهری از زحمات بسیجیان فعال این پایگاه تقدیر و تشکر گردید .