✅تجلیل از حافظان سلامت شهرداری هشتگرد طی مراسمی با حضور مهندس یگانه شهردار هشتگرد ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولین شهرستان و معاونین شهردار از زحمتکشان شهرداری در عرصه مبارزه با کرونا تقدیر شد . مهندس یگانه در این مراسم با تقدیر از حمایتهای رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، به بیان بخشی […]

✅تجلیل از حافظان سلامت شهرداری هشتگرد

طی مراسمی با حضور مهندس یگانه شهردار هشتگرد ، اعضای شورای اسلامی شهر ، مسئولین شهرستان و معاونین شهردار از زحمتکشان شهرداری در عرصه مبارزه با کرونا تقدیر شد .

مهندس یگانه در این مراسم با تقدیر از حمایتهای رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، به بیان بخشی از زحمات و جانفشانی کارکنان شهرداری در زمینه مبارزه با کرونا و پیشگیری از شیوع بیماری پرداخت .

یگانه گفت : بی شک زحمات کادر درمان و پرستاران در درمان بیماران کرونائی بر کسی پوشیده نیست و تعدادی از این افراد در راه نجات جان هموطنان به درجه رفیع شهادت نایل شده اند ، خوشبختانه مردم قدر شناس ایران اسلامی قدردان این زحمات و جانفشانیها بوده و نقش موثر کادر درمان در کنترل بیماری غیر قابل انکار است .

وی با تقدیر از برگزار کنندگان مراسم گفت : اکنون که یکسال از شیوع کرونا در کشور می گذرد خوشبختانه روند گسترش بیماری کنترل شده و با اجرای طرح شهید سلیمانی شاهد کاهش تعداد فوت شدگان و مبتلایان در ماههای جاری بوده ایم و امیدواریم با مشارکت هموطنان شاهد ریشه کنی این ویروس منحوس باشیم .

یگانه افزود : حضور مداوم کارگران زحمتکش شهرداری در شهر و انجام اقداماتی از قبیل جمع آوری مستمر و منظم زباله ، رفت و روب شهری ، ضد عفونی و مه پاشی معابر و اماکن عمومی ، گند زدایی و شستشوی مستمر سطلهای زباله و ضد عفونی اماکن عمومی ، بیمارستانها ، بانکها ، دستگاههای خودپرداز ، ایستگاههای تاکسی و ناوگان حمل و نقل عمومی ، مبلمان شهری و پارکی از جمله کارهای مستمر شهرداری در این زمینه بوده و کارکنان بخش آرامستان و تغسیل و تدفین نیز بصورت مستقیم با فوت شدگان کرونائی در ارتباط بوده اند .

وی با اشاره به ابتلای تعدادی از کارگران شهرداری به کرونا طی یکساله اخیر که ناشی از تعهد به انجام وظیفه بوده ، از خانواده کارگران عزیز هم تشکر کرد و اولویت بندی در تزریق واکسن کرونا برای کارگران شهرداریها را از جمله مطالبات مشترک این قشر زحمتکش عنوان کرد .

علی جوادی عضو شورای اسلامی شهر با تشکر از زحمات یکساله مدیریت شهری ، از اقدامات گسترده برای اجرای مصوبات ستاد مدیریت کرونا ، مساعدت و همکاری با شبکه بهداشت و درمان ، خرید تجهیزات و پشتیبانی برنامه ها سخن گفت .

جوادی افزود : طی چندین مرحله با تصویب پارلمان شهری ، مبالغ قابل توجهی به بخش درمانی مساعدت گردیده و رویکرد تعاملی و حمایتی مدیریت شهری تا ریشه کنی کامل بیماری ادامه خواهد داشت .

مهندس رسول انصاری دیگر عضو شورای اسلامی شهر با تاکید بر رعایت پروتکلهای بهداشتی ، به پتانسیلهای شهر هشتگرد در زمینه بهداشتی و درمانی اشاره کرد و شیوع ویروس کرونا را فرصتی برای تقویت زیرساختهای بهداشتی دانست .

انصاری گفت : طی جلسات مختلف شهردار محترم و اعضای شورای اسلامی شهر با مسولین شبکه بهداشت ، علاوه بر تعامل و همفکری ، بر ساخت بیمارستانی مجهز در مرکز شهرستان ساوجبلاغ تاکید شده است .

وی گفت : هشتگرد از موقعیت خاصی در غرب استان البرز برخوردار بوده و با توجه به وجود مراکز فرهنگی ، ورزشی ، بهداشتی ، تجاری و اداری و … محل رفع نیاز بسیاری از شهروندان شهرها و شهرستانهای اطراف است و انتظار می رود پیشنهاد مدیریت شهری و اعلام آمادگی جهت در اختیار قرار دادن زمین ، با استقبال شبکه بهداشت و درمان در سطح استانی و ملی به نتیجه‌ای ای مطلوب برسد .

در ادامه این مراسم با اهداء لوح از از کارگران زحمتکش شهرداری در حوزه های مختلف که در زمینه سلامت شهروندان و پیشگیری و مقابله با شیوع کرونا طی یکساله اخیر فعالیت نموده اند تقدیر شد .

به گزارش روابط عمومی شهرداری هشتگرد ، بعلت محدودیت در برگزاری مراسمات ، این برنامه در فصای باز محوطه خدمات شهری برگزار گردید ، تعداد زحمتکشان عرصه سلامت شهروندان در شهرداری چند صد نفر می باشد که امکان تجمع و تقدیر از همه آن عزیزان فراهم نبوده است .

با خبر از زحمات سایر همکاران محترم هستیم و انشاا… بتوانیم در آینده ای نزدیک و با ریشه کنی این بیماری منحوس همگی گرد هم آییم و به نحو شایسته قدردان تلاشهای شبانه روزیتان باشیم .