✅تعامل وهمکاری مدیریت شهری با کادر درمان قریب به یکسال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذرد وپس از چند مرحله رشد و فراگیری آن،با تلاش مسئولین ومشارکت مردم فروکش کرد واکنون نیز با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی وایجاد محدودیتهای ترافیکی والبته همکاری ومشارکت خوب هموطنان عزیز آمار مبتلایان وفوت شدگان در حد قابل […]

✅تعامل وهمکاری مدیریت شهری با کادر درمان

قریب به یکسال از شیوع ویروس منحوس کرونا می گذرد وپس از چند مرحله رشد و فراگیری آن،با تلاش مسئولین ومشارکت مردم فروکش کرد واکنون نیز با اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی وایجاد محدودیتهای ترافیکی والبته همکاری ومشارکت خوب هموطنان عزیز آمار مبتلایان وفوت شدگان در حد قابل توجهی کاهش یافته وامید است با تلاش دانشمندان ایرانی وکشف وتولید واکسن کرونا این بیماری ریشه کن و زندگی طبق روال عادی به شهرها وروستاها بازگردد.

زحمات وتلاش شبانه روزی پرستاران وکادر درمان در مراقبت از بیماران کرونائی بر هیچ کس پوشیده نیست و مسئولین و مردم قدردان زحمات آنها هستند لیکن فرصت تقدیر وتشکر در شرایط فعلی فراهم نبوده است.

در راستای تقدیر از زحمات کادر درمان ، پزشکان ، پرستاران ، و پرسنل زحمتکش بیمارستان ها ، دکتر رنجبر پور رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ساوجبلاغ با دعوت مدیریت شهری هشتگرد در جلسه رسمی اعضای شواری هشتگرد و شهردار این شهر حاضر و ضمن تشکر از زحمات متولیان بهداشت و درمان ،دغدغه ها و مشکلات این قشر زحمتکش بررسی و راهکارهای متعددی برای ارتقاء خدمات به شهروندان مورد بحث قرار گرفت.

مهندس اسحاقی رئیس شورا با تقدیر از زحمات رئیس و پرسنل شبکه بهداشت و درمان ، همکاری و تعامل را زمینه ساز ریشه کنی بیماری و خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان دانست .

وی به بیان بخشی از مشکلات و مسائل درمانی شهر و مراجعه شهروندان به شورا برای پیگیری و رفع مشکل پرداخت و همکاری در توسعه زیر ساختهای درمانی را از جمله اهداف مدیریت شهری دانست.

اسحاقی گفت : استفاده از پزشکان و متخصصین و تقویت درمانگاههای شهر می تواند نیازهای شهروندان را مرتفع نموده و مدیریت شهری نیز آماده همکاری در این زمینه می باشد.

مهندس یگانه شهردار هشتگرد گفت : پرسنل زحمتکش شهرداری بویژه کارگران خدمات شهری از روزهای ابتدائی شیوع بیماری همگام با کادر درمان در زمینه پیشگیری از شیوع بیماری تلاش نموده ونظافت و پاکیزگی شهر ، ضد عفونی اماکن عمومی ، ناوگان حمل ونقل عمومی و اقدامات مستمر دیگر نیز توانسته است در کاهش شیوع بیماری موثر بوده و این تلاش ها تا ریشه کنی کامل ادامه دارد.

وی علاوه بر اقدامات اجرایی شهرداری به تهیه ماسک ، مواد ضد عفونی کننده گان و سایر تجهیزات مورد نیاز بیمارستان ها اشاره کرد و حمایت اعضای شوارای شهر و تصویب پیشنهادات شهرداری در این زمینه را نشان از دغدغه مندی اعضای پارلمان شهری برای سلامتی شهروندان دانست.

آقایان علی جوادی ، علی شجری پور ، رسول انصاری و ماشاءالله قدیمی از اعضای شورا در این جلسه حضور داشتند وبیان نظرات خود پرداختند.

واگذاری محلی توسط مدیریت شهری جهت راه اندازی مرکز اوژانس مجهز با مشارکت شبکه بهداشت و درمان و پیگیری مشترک جهت احداث بیمارستان مجهز در این شهراز جمله مواد بیان شده توسط سایر اعضای شورای شهر بوده است.

دکتر رنجبر پور رئیس شبکه بهداشت و درمان نیز به بیان بخشی از مشکلات موجود پرداخت و از خرید دستگاه MRI با حمایت نماینده ی محترم مجلس خبر داد.