✅تقدیر از رانندگان هشتگرد به مناسبت روز ملی حمل و نقل طی مراسمی با حضور شهردار ، نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از تعدادی از رانندگان برگزیده شهر هشتگرد تقدیر شد. ?مهندس یگانه شهردار هشتگرد با تبریک روز ملی حمل و نقل ، به نقش رانندگان در توسعه کشور اشاره کرد و آن […]

✅تقدیر از رانندگان هشتگرد

به مناسبت روز ملی حمل و نقل طی مراسمی با حضور شهردار ، نایب رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر از تعدادی از رانندگان برگزیده شهر هشتگرد تقدیر شد.

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد با تبریک روز ملی حمل و نقل ، به نقش رانندگان در توسعه کشور اشاره کرد و آن را یکی از ارکان مهم پیشرفت دانست .

?وی با اشاره به حضور تاریخی ناوگان حمل و نقل و کامیون داران و تخلیه کشتی‌های منتظر در بندرهای جنوبی کشور و لزوم حمل کالاهای اساسی در زمان جنگ تحمیلی افزود : فداکاری کامیون داران پس از گذشت چندین دهه از یاد نرفته و همه ساله مراسم بزرگداشتی برای فعالان عرصه حمل و نقل برگزار می گردد ، وی این مراسم را علاوه بر بزرگداشت ، فرصتی برای گوش دادن به درد دل و مشکلات این قشر زحمتکش جامعه دانست .

یگانه افزود : هر چند شیوع ویروس کرونا در جهان و در ایران سبب محدودیت های فراوانی در تجمعات گردیده اما با توجه به اهمیت حمل و نقل عمومی ، محدودیت ها مانع از خدمت رسانی نشده و رعایت پروتکل های بهداشتی ، حفظ فاصله اجتماعی و نیز کاهش تعداد مسافرین از جمله مواردی است که مورد تاکید قرار گرفته و خوشبختانه رانندگان عزیز همگام با مسئولین در ریشه کنی ویروس منحوس مشارکت نموده اند .

یگانه با اشاره به عملکرد شهرداری در سازماندهی خطوط ، راه اندازی دفتر پاسخگویی به شکایات مردمی ، نوسازی ناوگان و تعویض ۲۳ دستگاه تاکسی فرسوده و جایگزینی با تاکسی‌های نو را از جمله کارهای مهم انجام شده دانست و از آمادگی شهرداری برای رفع مشکلات رانندگان ، مکاتبه برای تهیه لاستیک دولتی و بیمه خودرو ها ، نوسازی ۲۰ دستگاه تاکسی دیگر تا پایان سال و راه اندازی مرکز تعویض پلاک خبر داد .

?سید مهدی میر غفاری نایب رئیس شورای شهر با تبریک روز حمل و نقل به نقش آن در توسعه اشاره کرد و گفت : گستردگی منحصر به فرد فعالیت هایی که در بخش حمل و نقل انجام می گیرد و همچنین تحولات سریع فن آوری این بخش، ارتباط میان آن و فرآیند توسعه اقتصادی و اجتماعی را آن چنان حساس و پیچیده ساخته است که کارشناسان اقتصادی، از بخش حمل و نقل به عنوان «نیروی محرکه توسعه» یاد می کنند و کارآمدی و توانمندی آن را، زمینه ساز توسعه همه جانبه کشورها می دانند.

وی گفت : به عقیده کارشناسان، موفقیت های راهبردی در زمینه رشد و توسعه اقتصادی، مدیون سرمایه گذاری در زیرساخت ها و تجهیزات حمل و نقل و نیز توسعه مهارت های مربوطه بوده است. بر این اساس، جوامعی که در این مسئله حیاتی سرمایه گذاری نکنند و آن را به اهمال و فراموشی بسپارند، اندک اندک از قافله پیشرفت و توسعه به دور می مانند و حتی برای رفع نیازهای اولیه خود نیز دچار مشکل می گردد.

?رسول انصاری عضو شورا گفت : در تاریخ تحولات کشور عزیزمان، روزها و ایام سرنوشت سازی بوده‌اند که نقشی تعیین کننده در شکل‌گیری و انسجام شبکه حمل ونقل کشور داشته اند و ۲۶ آذر سال ۱۳۶۱ نیز از آن جمله است. این روز، فرصتی برای قدردانی از خدمات ارزشمند رانندگان و سایر دست اندرکاران و شاغلان بخش حمل ونقل کشور و فرصتی مناسب برای بازنگری نیازها و مشکلات این بخش است و خواستار برگزاری جلسات مستمر با نمایندگان خطوط و برنامه ریزی برای رفع مشکلات آنها شد .

? در ادامه مراسم با حضور مسولین با اهدا لوح از زحمات ۲۰ نفر از رانندگان تقدیر و رانندگان نیز به بیان مشکلات و خواسته‌های خود پرداختند .

?یک فلاح سرپرست سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری هشتگرد در مصاحبه با واحد روابط عمومی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رانندگان عزیز به گزارش بخشی از اقدامات این سازمان طی ۹ ماه اخیر پرداخت و گفت : با حمایت همه جانبه شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر ، معاونین شهردار و اعضای شورای سازمان و نیز تلاش شبانه‌روزی پرسنل سازمان ، اقدامات خوب و موثری در بخش های اداری و اجرایی صورت گرفته است که از آن جمله می‌توان به ۳۰۰۰ متر طول رنگ آمیزی جداول سطح شهر ، ۲۵۰۰۰ متر طول خط کشی ترافیکی خیابان‌ها ، ۷۰۰ متر مربع رنگ آمیزی سرعت گیر ، توزیع مواد ضدعفونی بین رانندگان ، نصب و تعمیر تابلوهای ترافیکی ، اجرای گشت و بازرسی شبانه روزی ، تشکیل جلسه با شهرهای اطراف و تعامل برای افزایش سطح خدمات ، نظارت بر مراکز معاینه فنی ، سرکشی و نظارت بر جایگاه های سوخت CNG اشاره کرد.

یکه فلاح با تشکر از زحمات پرسنل زحمتکش سازمان گفت : به طور متوسط روزانه ۲۰ هزار نفر مسافر توسط ۶۳۰ دستگاه تاکسی و ۵ هزار نفر مسافر توسط ۶۰ دستگاه مینی‌بوس تحت نظارت این سازمان جابجا می‌ شوند و تمدید ، تعویض و صدور دفترچه فعالیت رانندگان ، نقل و انتقال ، بازدید از پارکینگ های تحت نظارت ، تشکیل جلسات ستاد معاینه فنی ، جلسات هیئت مدیره و کمیته انضباطی و … جزو کارهای مستمر و روزانه سازمان می باشد.