✅دیدار مدیریت شهری هشتگرد با رئیس آموزش و پرورش ساوجبلاغ ?مهندس یگانه شهردار هشتگرد به همراه رئیس و اعضای شورا با آقای قاضی میر سعید مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان دیدار و انتصاب ایشان را نوید بخش تعاملات بیشتر دانستند . ?یگانه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده ، […]

✅دیدار مدیریت شهری هشتگرد با رئیس آموزش و پرورش ساوجبلاغ

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد به همراه رئیس و اعضای شورا با آقای قاضی میر سعید مدیریت جدید آموزش و پرورش شهرستان دیدار و انتصاب ایشان را نوید بخش تعاملات بیشتر دانستند .

?یگانه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در تربیت نسل آینده ، فرهنگیان را از جمله اقشار تاثیر گذار جامعه دانست که در همه عرصه های رشد و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش موثری ایفا نموده اند .

?وی با اشاره به رویکرد مدیریت شهری در زمینه ارتقاء سرانه های آموزشی ، از واگذاری بخشی از اراضی متعلق به شهرداری با کاربری آموزشی جهت احداث مدرسه سخن گفت و مقرر شد در جلسات کارشناسی با حضور نمایندگان شورا ، شهرداری و آموزش و پرورش موضوع بررسی و به نتیجه ای مطلوب برسد .

?آقای شجری پور عضو شورا که خود از فرهنگیان می باشد به بهسازی مدارس و استفاده بهینه از مستغلات آن اداره اشاره کرد و از آمادگی مدیریت شهری برای تعامل با آن اداره خبر داد .

?مهندس اسحاقی رئیس شورا و مهندس انصاری عضو شورا نیز در این جلسه حضور داشته و به بیان نظرات خود را در خصوص زمینه های تعامل با آن اداره پرداختند