✅تقدیر از زحمتکشان نیروی انتظامی ?همزمان با هفته نیروی انتظامی , مهندس یگانه شهردار هشتگرد به اتفاق رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با سرهنگ سلیمانی فرمانده انتظامی ساوجبلاغ دیدار و ضمن عرض تبریک این هفته به سبزپوشان همیشه بیدار , از این عزیزان در راستای حفظ […]

✅تقدیر از زحمتکشان نیروی انتظامی

?همزمان با هفته نیروی انتظامی , مهندس یگانه شهردار هشتگرد به اتفاق رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر با حضور در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با سرهنگ سلیمانی فرمانده انتظامی ساوجبلاغ دیدار و ضمن عرض تبریک این هفته به سبزپوشان همیشه بیدار , از این عزیزان در راستای حفظ نظم و امنیت در شهرستان و همکاری همه جانبه این نیرو با شهرداری هشتگرد تقدیر وتشکر نمودند .

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد با تبریک ایام , از آمادگی مجموعه شهرداری و شورا برای تعامل با نیروی انتظامی سخن گفت .

?یگانه با تقدیر از زحمات نیروی انتظامی , امنیت را یکی از شاخصه های مهم زندگی شهری دانست که بحمدالله با تلاش شبانه روزی فرماندهی و پرسنل زحمتکش انتظامی در شهرستان , این مهم تحقق یافته و با تعامل و همکاری ارتقاء خواهد یافت .

?مهندس اسحاقی رئیس شورای اسلامی شهر نیز با عرض خسته نباشید , رویکرد اعضای شورای هشتگرد را رویکردی تعاملی دانست که در راستای خدمات رسانی به شهروندان با همکاری سایر دستگاهها و بویژه نیروهای امنیتی و انتظامی در سالهای اخیر نتایج خوبی داشته است .

?سرهنگ سلیمانی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اشاره به ماموریتهای محوله , گزارشی مختصر از عملکرد یکساله ارائه نمود که با تلاش شبانه روزی منتج به ارتقاء امنیت شهروندان گردیده .

?در ادامه این نشست از زحمات فرمانده , جانشین فرمانده , رئیس پلیس راهور , رئیس کلانتری مرکزی و تعدادی از مسوؤلین ارشد انتظامی شهرستان با اهداء لوح تقدیر شد .