✅سید مهدی میرغفاری رئیس کمیسیون فضای سبز شورای اسلامی هشتگرد : هرس و اصلاح ۳۲ هزار درخت و درختچه توسط کارگران و زحمتکشان واحد فضای سبز جای تقدیر دارد . با فرا رسیدن فصول پاییز و زمستان و کاهش اقدامات میدانی از جمله نگهداری و آبیاری، اقداماتی از قبیل تولید گل و گیاه و هرس […]

✅سید مهدی میرغفاری رئیس کمیسیون فضای سبز شورای اسلامی هشتگرد : هرس و اصلاح ۳۲ هزار درخت و درختچه توسط کارگران و زحمتکشان واحد فضای سبز جای تقدیر دارد .

با فرا رسیدن فصول پاییز و زمستان و کاهش اقدامات میدانی از جمله نگهداری و آبیاری، اقداماتی از قبیل تولید گل و گیاه و هرس زمستانه آغاز و نیز با بهره گیری از فرصت پیش آمده امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای شروع فصل کاری سال آینده آماده سازی می شوند .

از جمله اقدامات خوب و موثر اداره سیما منظر و فضای سبز شهرداری هشتگرد در زمستان ۹۹ می‌توان به تلاش همه روزه و مستمر در زمینه هرس زمستانه و هرس فرم درختان و درختچه ها و اصلاح آنها اشاره کرد که در سال جاری به صورت همه روزه انجام گرفته است .

سید مهدی میرغفاری نایب رئیس شورای اسلامی شهر با اعلام هرس و اصلاح زمستانه ۳۲ هزار اصله درخت و درختچه از زحمات مهندس یگانه شهردار هشتگرد ، معاونت خدمات شهری ، مسئول واحد فضای سبز و کارگران زحمتکش این حوزه تقدیر و تشکر نمود.

میرغفاری گفت : با توجه به اینکه طی چند سال اخیر تلاش شده تا در میادین و بلوارهای شهر ، درختان و گیاهان مقاوم و متناسب با آب و هوای منطقه کاشته شوند لذا بخش اعظمی از درختان سطح شهر را درختان اقاقیا ، کاج تهران ، زبان گنجشک و توت تشکیل می‌دهند و درختان کاج نقره ای ، بید ، زیتون ، نارون و چنار از تراکم کمتری برخوردارهستند.

وی گفت : هرس و فرم درختچه‌ها نیز یکی از اقدامات خوب در راستای زیباسازی شهری بوده است و تعداد ۱۵۰۰ اصله درخت پیراکانتا در بلوارها و رفوژهای شهری توسط کارگران شهرداری فرم دهی و زیباسازی شدند.

وی در بخش دیگری از پیگیری جهادی مهندس یگانه شهردار هشتگرد در راستای صدور دستور پاکسازی و نظافت حاشیه جاده قدیم تا تهراندشت و جمع آوری نخاله ها و زباله های دپو شده در حاشیه رودخانه کردان تقدیر و تشکر نمود .

اقدامات شهرداری هشتگرد در زمینه استقبال از بهار از ابتدای بهمن ماه سال جاری در حوزه‌های مختلف خدمات شهری ، فضای سبز ، زیباسازی ، عمرانی و فرهنگی و … آغاز شده و ضمن انجام اقدامات مصوب ، المان های ویژه نوروزی در میادین و معابر شهر نصب خواهد شد.