✅شهردار هشتگرد : آغاز پروژه های عمرانی ، نوید بخش عمران و آبادانی شهر خواهد بود. ?مهندس یگانه شهردار هشتگرد در جلسه شورای معاونین که با حضور معاونین و جمعی از مسولین واحدها در دفتر شهردار برگزار شد بر لزوم برنامه ریزی جهت شروع پروژه های عمرانی تاکید کرد و خواستار تسریع در برگزاری […]

 

✅شهردار هشتگرد : آغاز پروژه های عمرانی ، نوید بخش عمران و آبادانی شهر خواهد بود.

?مهندس یگانه شهردار هشتگرد در جلسه شورای معاونین که با حضور معاونین و جمعی از مسولین واحدها در دفتر شهردار برگزار شد بر لزوم برنامه ریزی جهت شروع پروژه های عمرانی تاکید کرد و خواستار تسریع در برگزاری تشریفات قانونی برای تکمیل پروژه های نیمه تمام و آغاز پروژه های جدید شد .

?یگانه گفت : خوشبختانه با تلاش مجموعه شهرداری طی یک‌ماهه اخیر شاهد خدمات رسانی مطلوب به شهروندان بوده ایم و حوزه های کاری مختلف اعم از خدماتی ، عمرانی و اداری با تمام توان مشغول به فعالیت می باشند .

?وی همکاری ، تعامل و همفکری را عامل موفقیت و پیشبرد کارها دانست و آغاز برخی طرح های عمرانی از قبیل روکش آسفالت ، خط کشی معابر ، رنگ آمیزی جداول و پیاده روسازی را از جمله کارهایی دانست که نیاز است تا با حضور مداوم ناظرین شهرداری آغاز و با رعایت نکات فنی و لزوم حفظ بیت المال انجام گردد .

?لایروبی گسترده انهار و آهک ریزی و نیز شناسایی مبادی ورودی آبهای سطحی که موجب آبگرفتگی معابر می گردد و پیشنهاد راهکارهای لازم برای رفع مشکل از جمله موضوعات مورد تأکید شهردار در حوزه معاونت خدمات شهر بوده است .