✅معارفه در شهرداری هشتگرد ?طی مراسمی با حضور مهندس یگانه شهردار هشتگرد ، اعضای شورا ، معاونین و جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری ، تعدادی از مدیران شهرداری معارفه و شروع به کار نمودند . ?مهندس یگانه در ابتدای جلسه با اشاره به وظیفه ذاتی شهرداری ، تلاش برای عمران و آبادانی ، خدمات رسانی […]

✅معارفه در شهرداری هشتگرد

?طی مراسمی با حضور مهندس یگانه شهردار هشتگرد ، اعضای شورا ، معاونین و جمعی از مسئولین واحدهای شهرداری ، تعدادی از مدیران شهرداری معارفه و شروع به کار نمودند .

?مهندس یگانه در ابتدای جلسه با اشاره به وظیفه ذاتی شهرداری ، تلاش برای عمران و آبادانی ، خدمات رسانی و پاسخگویی به شهروندان را اولویت کاری پرسنل خواند و با بیان مشکلات شهر و بخشی از خواسته های بحق شهروندان خواستار رعایت نظم و انضباط اداری و پاسخگویی شفاف و قانونمندی در انجام وظایف شد .

?وی افزود : شهرداری به عنوان متولی شهر مسئولیت خطیری در رفع مشکلات و رسیدگی به خواسته‌های مردم داشته و نیاز است تا تمهیدات لازم برای استفاده از ظرفیت‌های موجود و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان در نظر گرفته شود.

?شهردار هشتگرد ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های مهندس محرابی در زمان تصدی معاونت عمرانی و شهرسازی از رویکرد مدیریت شهری در استفاده بهینه از توان پرسنل سخن گفت و حوزه شهرسازی و عمرانی را بخش مهمی از مدیریت شهری عنوان کرد.

?یگانه تفکیک وظایف حوزه های شهرسازی و عمرانی را موجب تسهیل در انجام امورات ، پاسخگویی مناسب و تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی دانست و تشکیل دو معاونت مجزا برای این دو حوزه را موجب جدیت بیشتر در پیشبرد اهداف عنوان کرد.

?با حکم شهردار هشتگرد مهندس حمیدرضا بذرافشان که سابقه مدیریت شهری تنکمان و پست‌های مدیریتی در سایر شهرداری های استان را داشته به عنوان معاونت شهرسازی و معماری و مهندس رامین عیسی بگلو از پرسنل شهرداری هشتگرد که پیش از این مسئول واحد عمران بوده است به عنوان معاونت عمرانی منصوب و حکم آنها به ایشان اهدا و شروع به کار نمودند .

?لازم به ذکر است مهندس مهدی محرابی معاونت سابق عمرانی و شهرسازی شهرداری هشتگرد با حکم دکتر درویش پور معاونت عمرانی استانداری البرز به عنوان سرپرست معاونت دفتر فنی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز منصوب و در‌ استانداری مشغول به فعالیت می باشد .

?در این جلسه با تقدیر از زحمات آزاده سرافراز جناب آقای قوام ارمنده در زمان تصدی مسئولیت امور ایثارگران شهرداری این مسئولیت با حکم شهردار به آقای اسفندیار عقبائی از جانبازان جنگ تحمیلی که سابقه مدیریت در ادارات شهرستان ساوجبلاغ و سرپرستی سازمان حمل و نقل عمومی شهرداری را برعهده داشته است واگذار و امور ایثارگران شهرداری نیز با اولویت کاری توجه به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پرسنل ایثارگر شهرداری با مسئولیت جدید آغاز به کار نمود .

?بخش پایانی مراسم اختصاص به نصب درجه رئیس آتش‌نشانی شهرداری هشتگرد بوده است ، بهزاد یوسفی رئیس آتش نشانی شهرداری هشتگرد با حکمی از سوی دکتر جمالی نژاد رئیس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بنابر تجربه ، تحصیلات ، تخصص و توانمندی به درجه آتش پاد سوم مفتخر و درجه مربوطه توسط شهردار و اعضای شورا به ایشان اهدا و نصب گردید.

?بهزاد یوسفی از پرسنل با سابقه شهرداری هشتگرد با مدرک فوق لیسانس hse می باشد و کسب درجه آتش پاد سوم را که از درجات بالای آتش‌نشانی محسوب می‌شود افتخاری برای مدیریت شهری هشتگرد می باشد .

?در ادامه مراسم مسئولین جدید به تشریح برنامه های کاری خود در آینده پرداختند و با آرزوی توفیق در ادامه خدمت برای آنها جلسه پایان یافت.