✅مهندس رسول انصاری رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر : نگهداری ، بهسازی و نوسازی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر نشان از توجه ویژه مدیریت شهری هشتگرد به سلامت شهروندان است . انصاری گفت : شهر هشتگرد از جمله شهرهایی که سرانه های مختلف فرهنگی ، ورزشی ، مذهبی و … آن از […]

✅مهندس رسول انصاری رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر : نگهداری ، بهسازی و نوسازی و توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهر نشان از توجه ویژه مدیریت شهری هشتگرد به سلامت شهروندان است .

انصاری گفت : شهر هشتگرد از جمله شهرهایی که سرانه های مختلف فرهنگی ، ورزشی ، مذهبی و … آن از میزان متوسط کشوری بالاتر بوده و از معدود شهرهایی می باشد که سرانه های ایجاد شده ورزشی توسط شهرداری از امکانات ورزشی ایجاد شده از دستگاه های متولی موضوع فراتر است و این نشان از توجه مدیریت شهری هشتگرد به امور ورزش و سلامت شهروندان دارد.

وی افزود : علاوه بر توسعه پارکها و فضای سبز ورزشی بوستان ها ، طی سالیان اخیر زمین چند منظوره در خیابان سعدی شهرک وحدت احداث و نیز کفپوش باشگاه های ورزشی تختی و شهدای دخانیات تعویض گردیده و اکنون نیز تعویض کفپوش باشگاه های ورزشی شهدای ینگی امام و باشگاه المپیک با اعتبار حدود ۴ میلیارد ریال در حال انجام است .

این عضو شورا در خصوص توسعه زیرساختهای ورزشی در سالجاری بیان کرد : زمین ورزشی چند منظوره واقع در خیابان الوند نیز مراحل پایانی را طی می نماید و به زودی شاهد افتتاح این پروژه خواهیم بود .

انصاری افزود : رویکرد مدیریت شهری هشتگرد در ایجاد زیرساخت‌های ورزشی رویکردی درآمدزا نبوده و صرفاً هزینه هایی که از بخش خصوصی جهت نگهداری دریافت می‌گردد جهت نگهداری و تجهیز و نوسازی اماکن مذکور هزینه گردیده است .

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان با اشاره به محدودیت‌های ایجاد شده به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی باشگاه های ورزشی افزود : در راستای کمک به پیمانکاران سالنهای ورزشی با پیشنهاد شهرداری و تصویب پارلمان شهری کرایه‌های این باشگاه‌ها از ابتدای سال جاری بخشیده شده و امیدواریم در سال‌های آینده و با ریشه کنی کرونا بتوانیم ضمن بهره گیری از فضاهای ورزشی با همکاری دستگاه‌های مربوطه جهت استفاده از این زیرساخت‌ها و خدمات رسانی بهتر به ورزشکاران و نیز شکوفایی پتانسیل های ورزشی موجود در شهر ، گام های بلندی بر داریم.

زیرساخت‌های ورزشی شامل باشگاه های ورزشی ، زمینهای چند منظوره ، استخرها و نیز تجهیزات ورزشی نصب شده در بوستان ها را متعلق به همه شهروندان دانست و از ورزشکاران و شهروندان عزیز درخواست نمود تا با حفظ این سرمایه های ارزشمند یاریگر مدیریت باشند.