ورزش صبحگاهي با حضور اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد و دوستداران ورزش در بوستان تندرستی برگزار شد . مهندس محمد رضا کاشف نایب رئیس شورا و مسول کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر ، ضمن ابراز خرسندی از حضور شهروندان و ورزش دوستان در برنامه ورزش صبحگاهی گفت: يكي از اهداف مهم مدیریت شهری […]

ورزش صبحگاهي با حضور اعضای شورای اسلامی شهر هشتگرد و دوستداران ورزش در بوستان تندرستی برگزار شد .

مهندس محمد رضا کاشف نایب رئیس شورا و مسول کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر ، ضمن ابراز خرسندی از حضور شهروندان و ورزش دوستان در برنامه ورزش صبحگاهی گفت: يكي از اهداف مهم مدیریت شهری در كنار انجام كارهای عمرانی و خدماتی ، ايجاد روحيه نشاط و شادابی در بين شهروندان فهیم است و کمیسیون ورزش و جوانان شورا برنامه های ویژه ای با زمانبندی مشخص و طبق تقویم ورزشی در این زمینه دارد .

وی افزود : شهرداری در تلاش است تا در امر همگانی کردن ورزش شهروندی فعال شود چرا که سلامت جامعه در گرو سلامت روحی و جسمی شهروندان است و در این راستا از تمامی پتانسیلهای موجود از جمله بوستان بانوان ، بوستان تندرستی ، باشگاههای ورزشی و زمین های چمن و چند منظوره بهره گیری خواهد کرد .

کاشف در ادامه خواستار تلاش مربیان ورزش صبحگاهی برای تسری ورزش همگانی در همه نقاط و بوستانهای سطح شهر و جذب شهروندان به این امر مهم گردید و از آمادگی مدیریت شهری برای در اختیار نهادن زیرساخت ها و حمایت از برنامه های ورزش محور خبر داد .

@hashtgerdcity