ملاقات عمومی رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد با تعدادی از شهروندان برگزار شد . در این دیدار، ریاست شورای اسلامی شهر پس از بررسی مسائل و مشکلات مراجعین، دستورات لازم را جهت پیگیری و رسیدگی صادر کرد. مهندس مؤیدی در ملاقات مردمی این هفته از اتحاد و مودت تمامی اعضای شورای اسلامی شهر برای رسیدگی […]

ملاقات عمومی رئیس شورای اسلامی شهر هشتگرد با تعدادی از شهروندان برگزار شد .

در این دیدار، ریاست شورای اسلامی شهر پس از بررسی مسائل و مشکلات مراجعین، دستورات لازم را جهت پیگیری و رسیدگی صادر کرد.

مهندس مؤیدی در ملاقات مردمی این هفته از اتحاد و مودت تمامی اعضای شورای اسلامی شهر برای رسیدگی به مشکلات و خدمات رسانی به شهروندان سخن گفت .

وی بیان کرد: برنامه های مدون شهرداری و شورای اسلامی شهر طبق بودجه مصوب سال ۱۴۰۱ در حال انجام است و انتظار است با تلاش مجموعه شهرداری طی ماه‌های باقیمانده سال بودجه مصوب محقق و اقدامات عمرانی پیشنهاد شده در بودجه به سرانجام برسد .

مؤیدی در بخش دیگری از ملاقات مردمی به برنامه های مدیریت شهری برای توسعه زیرساختها اشاره کرد و از آغاز احداث بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تامین اجتماعی و راه اندازی درمانگاه بسیجیان در محله دخانیات در آینده نزدیک خبر داد .

وی از شهروندان محترم درخواست نمود تا کما فی السابق با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات خود یاریگر مدیریت شهری در رفع مشکلات باشند .