🔸مهندس جواد فلاحتکار رئیس کمیسیون ورزش جوانان شورای اسلامی شهر در جلسه این کمیسیون از رویکرد تعاملی مدیریت شهری برای ارتقاء سرانه‌های ورزشی خبر داد .  🔸فلاحتکار در جلسه‌ای که به منظور برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های ورزشی در دهه مبارکه فجر برگزار شده بود به دو مقوله مهم در روزها و ماه‌های آینده تاکید کرد. […]

🔸مهندس جواد فلاحتکار رئیس کمیسیون ورزش جوانان شورای اسلامی شهر در جلسه این کمیسیون از رویکرد تعاملی مدیریت شهری برای ارتقاء سرانه‌های ورزشی خبر داد .
 🔸فلاحتکار در جلسه‌ای که به منظور برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌های ورزشی در دهه مبارکه فجر برگزار شده بود به دو مقوله مهم در روزها و ماه‌های آینده تاکید کرد.
🔸 وی گفت : بزرگداشت ایام الله دهه فجر و زمینه سازی برای برگزاری انتخابات باشکوه از جمله وظایف تمامی دستگاه‌ها می‌باشد و مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف عمرانی ، خدماتی ، ورزشی و فرهنگی برنامه‌های متعددی برای این ایام تدارک دیده است .
🔸 وی بیان کرد : تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی از جمله موارد مهمی است که به صورت جدی در حال پیگیری است و انتظار می‌رود تا برخی از پروژه‌های عمرانی از قبیل ساختمان آتش نشانی ینگی امام  ، قبور مطهر شهدا و پل شهرک کوثر در روزهای آتی و طبق برنامه تکمیل و به بهره‌برداری برسد .
🔸رئیس کمیسیون ورزش و جوانان گفت :  در جلسات مستمری با هیئات ورزشی و اداره ورزش و جوانان برنامه‌های متعددی برای این ایام تدارک دیده شده که به زودی فراخوان آن منتشر خواهد شد .
🔸وی در ادامه از برنامه‌های ویژه‌ای در حوزه ورزش و توسعه زیرساخت‌ها در سال آینده خبر داد و افزود : خوشبختانه شهرداری هشتگرد دارای اراضی مستعدی در نقاط مختلف شهر با کاربری‌ های مناسب است و مکرراً از ادارات خدمات رسان و متولیان این سرانه‌ها درخواست گردیده است تا با ارائه درخواست و پیگیری ، از سرانه‌های منظور شده در طرح تفصیلی بهره برداری نمایند ، همچنین سرانه ورزشی شهر هشتگرد با وجود استخرها ، باشگاه‌های ورزشی ، زمین‌های چمن و زمینه های چند منظوره و سایر فضاهای ورزشی نسبتا متناسب با جمعیت است لیکن مهاجر پذیری شهر و رشد جمعیت طی دهه های اخیر و لزوم آینده نگری سبب گردیده تا مدیریت شهری برای بهره‌برداری از این سرانه‌ها برنامه‌های ویژه‌ای را در دستور کار قرار دهد .
🔸فلاحتکار گفت : احصاء اراضی با کاربری ورزشی در نقاط مختلف شهری و تهیه بسته پیشنهادی برای سرمایه‌گذاری و استفاده از توان بخش خصوصی می‌تواند در بهینه سازی این سرمایه‌های شهری موثر باشد.
🔸رئیس کمیسیون ورزش و جوانان گفت :  امکان سنجی و تشریفات قانونی لازم در حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری برای این منظور در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم در ابتدای سال آینده فراخوانی در این زمینه منتشر گردد تا متقاضیان بخش خصوصی بتوانند با مشارکت شهرداری در زمینه توسعه زیرساخت های ورزشی اقدام و نتایج آن که با هدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی خواهد بود در اختیار شهروندان و ورزشکاران قرار خواهد گرفت .
🔸وی بیان کرد : یکی از کمبودهای فعلی شهر هشتگرد ، عدم وجود محلی برای اسکان میهمانان است و به همین دلیل برگزاری مسابقات ورزشی و میزبانی از مسابقات استانی و کشوری علی رغم وجود فضاهای ورزشی مناسب ، امکان‌پذیر نیست لذا پیشنهاد می گردد تا یکی از اراضی مستعد شهری با استفاده از توان بخش خصوصی  جهت احداث محل اسکان ویژه ورزشکاران و میهمانان ورزشی در دستور کار قرار گیرد .
🔸در آینده اخباری مشروح در زمینه اقدامات مدیریت شهری هشتگرد در این خصوص ارایه خواهد شد …
🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد
@hashtgerdcity