مهندس کاشف رئیس شورای شهر در این جلسه با تقدیر از زحمات شهردار ، معاونین ، مسئولین واحدها و پرسنل شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان بر تلاش برای تحقق بودجه مصوب ۱۴۰۲ تاکید کرد . وی گفت : خوشبختانه در سال جاری با تلاش شبانه روزی ، اقدامات خوب و مهمی در حوزه‌های خدماتی […]

مهندس کاشف رئیس شورای شهر در این جلسه با تقدیر از زحمات شهردار ، معاونین ، مسئولین واحدها و پرسنل شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان بر تلاش برای تحقق بودجه مصوب ۱۴۰۲ تاکید کرد .
وی گفت : خوشبختانه در سال جاری با تلاش شبانه روزی ، اقدامات خوب و مهمی در حوزه‌های خدماتی ، فرهنگی و عمرانی صورت پذیرفته است و انتظار می‌رود در ماه پایانی سال نیز این خدمات مستمر و ادامه داشته باشد .
وی در این جلسه بر تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی تاکید کرد و خواستار برنامه‌ریزی برای اتخاذ تمهیدات لازم جهت ایام پیش رو و تعطیلات نوروزی شد.
مهندس رئیسی شهردار هشتگرد نیز گزارشی از عملکرد شهرداری که با حمایت اعضای محترم شورا به دست آمده است ارائه نمود .
وی گفت : خوشبختانه با حمایت‌های صورت گرفته از طرف رئیس و اعضای محترم پارلمان شهری ، امورات شهرداری طبق برنامه در حال انجام است و انتظار می‌رود با تلاش حوزه درآمدی شهرداری در ماه پایانی سال بودجه پیشنهادی به صورت کامل تحقق یابد .
پیش بینی برای پرداخت‌های پایانی سال به کارکنان اعم از حقوق ، مزایا و عیدی از جمله موارد مطرح شده توسط شهردار هشتگرد بوده است.
سرکار خانم صالحی نایب رئیس شورا ، مهندس فلاحتکار رئیس کمیسیون ورزش و جوانان ، حاج رضا واحدی رئیس کمیسیون حقوقی ، مهندس فیروز زارع رئیس کمیسیون فضای سبز و مهندس افشاری رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز در ادامه به بیان نظرات و پیشنهادات خود در خصوص عملکرد حوزه‌های مختلف شهرداری و برنامه‌های پیشنهادی ماه های آتی پرداختند .
@hashtgerdcity