جلسه بررسی عملکرد سازمان آتش نشانی شهرداری هشتگرد در سال ۱۴۰۲ و بررسی مشکلات آتش نشانان با حضور نماینده شورا در سازمان آتش نشانی ، معاونت خدمات شهری ، سرپرست و پرسنل سازمان آتش نشانی برگزار شد . رضا واحدی عضو شورا و نماینده شورای هشتگرد در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری از حمایت‌های […]

جلسه بررسی عملکرد سازمان آتش نشانی شهرداری هشتگرد در سال ۱۴۰۲ و بررسی مشکلات آتش نشانان با حضور نماینده شورا در سازمان آتش نشانی ، معاونت خدمات شهری ، سرپرست و پرسنل سازمان آتش نشانی برگزار شد .
رضا واحدی عضو شورا و نماینده شورای هشتگرد در سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری از حمایت‌های شهردار محترم در تکمیل ایستگاه ینگی امام و نیز تهیه تجهیزات و ماشین آلات امدادی تقدیر و تشکر نمود .
وی گفت : افزایش ایستگاه ها از ۲ ایستگاه در سال ۱۴۰۱ به ۴ ایستگاه در سال ۱۴۰۲ ، خرید یک دستگاه خودروی آتش نشانی ، خرید تشک نجات و چادر امداد سریع از جمله مواردیست که در سال‌جاری در حوزه مدیریت بحران انجام گرفته است .
واحدی بیان کرد : برگزاری دورهای های آموزشی ویژه آتش نشانی برای افزایش مهارت در زمان مدیریت بحران و همچنین آموزشهای شهروندی و آگاه سازی شهروندان و بویژه دانش آموزان از جمله اقدامات موثر سازمان آتش نشانی هشتگرد در سال‌جاری بوده و اظهار امیدواری کرد که این دوره ها در ماه‌های آینده مستمر باشد .
مهندس عیسی بگلو معاونت خدمات شهری در ابتدای جلسه ، از تمهیدات در نظر گرفته شده برای آموزش شهروندی و آمادگی ستاد بحران برای چهارشنبه سوری خبر داد .
وی گفت : خوشبختانه با مشارکت خوب شهروندان شاهد چهارشنبه سوری بی خطری بوده ایم که جای تمجید و تقدیر دارد .
عیسی بگلو از آمادگی آتشنشانی هشتگرد برای استقرار در ایام تعطیلات نوروز در میدان صنعت و اتوبان خبر داد و از هموطنان عزیز درخواست نمود تا با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ، سفری ایمن داشته باشند .
سید حمید حسینی سرپرست سازمان آتش نشانی نیز از زحمات شهردار ،رئیس و اعضای شورا تقدیر و تشکر نمود .
وی تکمیل تجهیزات امدادی به موازات آموزش علمی و عملی را تضمین کننده جان و مال شهروندان دانست و از پیگیری های صورت گرفته از سوی شهردار محترم در زمینه ارتقاء واحد آتش نشانی به سازمان تقدیر و تشکر نمود .
حسینی گفت : بی شک ارتقاء به سازمان موجب افزایش سطح توقعات از این مجموعه می باشد و ما تلاش خواهیم کرد تا پاسخگویی لایق بر خواسته های بحق شهروندان باشیم .
@hashtgerdcity