🔺مهندس کاشف رئیس شورای اسلامی شهر به همراه مهندس فیروز زارع عضو شورا با حضور در شهرک ینگی امام از عملیات آسفالت معابر این شهرک بازدید و از زحمات شهردار و حوزه عمرانی شهرداری تقدیر تشکر نمودند. 🔺 کاشف در این بازدید بر رعایت اصول فنی و تسریع در عملیات عمرانی قبل از شروع فصل […]

🔺مهندس کاشف رئیس شورای اسلامی شهر به همراه مهندس فیروز زارع عضو شورا با حضور در شهرک ینگی امام از عملیات آسفالت معابر این شهرک بازدید و از زحمات شهردار و حوزه عمرانی شهرداری تقدیر تشکر نمودند.
🔺 کاشف در این بازدید بر رعایت اصول فنی و تسریع در عملیات عمرانی قبل از شروع فصل سرما تاکید کرد.
🔺 وی گفت : خوشبختانه با پیگیری‌های شهردار محترم ، پروژه‌های عمرانی شهرداری یک به یک به مرحله تکمیل نزدیک شده و امیدواریم قبل از شروع فصل سرما ، پروژه‌های میدانی از قبیل آسفالت ، جدول و کفپوش به نتیجه مطلوب برسد.
🔺 مهندس محسن فیروز زارع نیز با تقدیر از توجه ویژه رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار هشتگرد به شهرک ینگی امام از آغاز فصلی نوین در عمران و آبادانی این شهرک خبر داد .
🔺 وی گفت : احداث ایستگاه آتش نشانی و ساختمان مدیریت ناحیه و همچنین آسفالت و جدول گذاری معابر در این شهرک طی سالیان اخیر بی‌نظیر بوده و خوشبختانه شهروندان از عملکرد مدیریت شهری رضایت دارند .
🔺اجرای آسفالت معابر شهری بصورت مکانیزه و دستی با عقد قراردادهای جدید توسط حوزه عمرانی شهرداری بصورت روزانه و مستمر در محلات مختلف حال اجراست همچنین بالغ بر ۱۰ پروژه هم در دهه فجر امسال تکمیل و به بهره برداری خواهد رسید.
🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد
@hashtgerdcity