🔺پیرو بازدید شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه ریاست دانشگاه آزاد واحد هشتگرد از روند تکمیل اجرای پروژه المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد هشتگرد، با اولویت بندی صورت گرفته در اجرای پروژه ها ،شهردار هشتگرد دستور بر تسریع تکمیل پروژه فوق را صادر کرد . 🔺در این بازدید معنوی مهندس پیام […]

🔺پیرو بازدید شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر به همراه ریاست دانشگاه آزاد واحد هشتگرد از روند تکمیل اجرای پروژه المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد هشتگرد، با اولویت بندی صورت گرفته در اجرای پروژه ها ،شهردار هشتگرد دستور بر تسریع تکمیل پروژه فوق را صادر کرد .

🔺در این بازدید معنوی مهندس پیام رئیسی شهردار هشتگرد با اشاره به رشادت و از خودگذشتگی شهدا، گفت: همگی ما مدیون خون شهدا هستیم و تکمیل پروژه المان شهدای گمنام دانشگاه آزاد واحد هشتگرد یکی از اقدامات مدیریت شهری در حوزه حفظ و نشر آثار دفاع مقدس است و امیدوارم با عملکرد مناسب خود در خدمت به شهروندان سربلند و روسفید باشیم.

🔺ساخت المان برای مزار شهدای گمنام مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین بهسازی قبور و احداث سایبان برای مزار شهدای شهر در جوار امامزادگان ینگی امام از جمله پروژه‌های در حال اجرای شهرداری هشتگرد می‌باشد.

🔺 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر هشتگرد
@hashtgerdcity